خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

اقدامات مناسب مدیریت شهری مشهد در حوزه حمل و نقل و ترافیک همزمان با آغاز سال جدید

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۱۵۵

استاندار خراسان رضوی گفت: مدیریت شهری مشهد برای زمان تحویل سال و سخنرانی مقام معظم رهبری اقدامات مناسبی در حوزه حمل و نقل و ترافیک انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، علیرضا رزم حسینی در حاشیه بازدید از مرکز کنترل و مدیریت ترافیک شهرداری مشهد ، اظهار داشت: طی بازدیدی که از مرکز ترافیک داشتیم، خوشبختانه مدیریت شهری برای زمان سال تحویل و سخنرانی مقام معظم رهبری در حوزه اتوبوسرانی، تاکسیرانی و قطار شهری اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری مشهد علاوه بر افزایش تعداد ناوگان‌ها و ساعت سرویس‌دهی به صورت رایگان به مردم‌ خدمت کرد که کار بسیار ارزشمندی است و اقداماتی که در سال جدید انجام گرفته نسبت به سال گذشته بهبود قابل توجهی داشته است.

رزم حسینی با بیان اینکه تعداد زائران نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: تاکنون ۵ میلیون نفر وارد خراسان‌رضوی و بیش از ۳ میلیون نفر وارد مشهد شده‌اند.

وی تصریح کرد: کار بزرگی که دولت در روزهای پایانی سال ۹۷ انجام داد، موافقت با تهاتر بدهی شهرداری مشهد با شبکه بانکی به مبلغ ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جهت تسویه‌ بدهی‌های این نهاد بود و شهرداری مشهد امروز بدون بدهی است.

رزم حسینی افزود: امیدوارم با این اتفاق در سال جاری شهرداری مشهد پروژه‌هایی را آغاز کند که نیاز این شهر بوده و در شان امام رضا(ع) و زائران است.

گفتنی است در ادامه شهردار مشهد و استاندار خراسان رضوی از اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و همچنین شهرک دانش و سلامت مشهد بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز