خبرگزاری کار ایران

سردار تقوی مطرح کرد:

انجام روزانه 6 هزار ماموریت انتظامی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۹۴۵

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: روزانه 6 هزار ماموریت در سطح استان خراسان رضوی توسط این نیرو انجام می شود.

 سردار محمدکاظم تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: نیروی انتظامی با تمامی تجهیزات و نیرو آماده برخورد با هرگونه تهدیدی است و با اقدامات انجام شده هیچگونه تهدیدی متوجه استان نیست.

وی از  ایجاد 3 هزار مقر انتظامی با بکارگیری 20 هزار نفر در بخش‌های انتظامی و مرزبانی در طرح نوروزی این نیرو در استان خبرداد و گفت: هدف اصلی ما این است که شرایطی را بوجود آوریم که مسافران و زائران با خیالی آسوده و در آرامش و امنیت سفر نوروزی و صله رحم را دراین ایام انجام دهند.

وی به تصادفات جاده ای در 3 روز اول عید در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه بیشترین این حوادث در محور سبزوار به بردسکن به وقوع پیوست که 4 نفر  فوتی در این محور داشتیم.

سردار تقوی به کشف  30 تن انواع مواد مخدر در سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: این کشفیات نسبت به سال 96 از یک رشد 9 درصدی برخوردار بود.

وی عنوان کرد: بیشترین  میزان کشفیات مواد مخدر خراسان رضوی از استان های جنوبی و شرقی کشور است و در نقاطی که مرزبانان غیور هستند کمترین تردد قاچاقچیان مواد مخدر را به استان خراسان رضوی داشته ایم.

وی اظهار داشت : نیروی انتظامی با عهد و پیمانی که بسته در ماموریت خود تا پای جان ایستاده و همچنان باب شهادت بر روی این نیرو باز است و مصمم تر از گذشته در راستای رسالت و ماموریتش تلاش خواهد کرد و با خدمت خود رضایت مردم را فراهم  می کند.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به موفقیت های این نیرو در کشفیات سلاح ، خودرو، مواد مخدر  در سال 97 اشاره کرد و گفت: مصمم هستیم که نقاط قوت را تقویت و در حوزه هایی که ناموفق بوده ایم با استفاده از ظرفیت موجود در استان  کم و کاستی ها را رفع کنیم.

وی به برخورد با معتادین متجاهر در اواخر سال گذشته اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده و طرح‌های ضربتی توانستیم بیش از 3 هزار معتاد متجاهر را جمع آوری کنیم و اجرای تداوم این طرح توانسته در برقراری امنیت کمک خوبی را داشته باشد.

وی گفت: شهرستان بردسکن یکی از شهرستان های امن استان است و هیچ گونه مباحث امنیتی و یا ناامنی ندارد.

وی وجود راه‌های مواصلاتی در این شهرستان را مهم توصیف کرد و گفت:رونق اقتصادی خوبی در منطقه در حال شکل گرفتن است و یکی از مولفه های امنیت محور توسعه اقتصادی در بردسکن است که  توانسته کمک  بسیار خوبی در  مقوله امنیت  داشته باشد.

سردار تقوی به نامگذاری سال 98 مبنی بر سال رونق تولید از جانب مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مولفه امنیت می‌تواند در عرصه تولید رونق ببخشد و نیروی انتظامی تلاش خواهد کرد تا شعار مقام معظم رهبری را به صورت 100 درصدی  عملیاتی کند. 

وی دانش محوری ، برخورد اخلاقی پلیس با موضوعات و اشرافیت برماموریت ها را از مهم ترین اولویت های کاری فرماندهی استان در سال 98 برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز