خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون استاندار البرز از نوروزگاه کاخ مرارید کرج

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۶۶۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز سرزده از نوروزگاه کاخ مروارید و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز و روند ارائه خدمات به مسافران نوروزی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، علی درویش‌پور در نخستین روز از تعطیلات نوروزی، کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را بسیار حائز اهمیت دانست و در بازدید سرزده از نوروزگاه کاخ مروارید مهرشهر کرج، دستور لازم را برای رفع نقاط ضعف و کاستی ها صادر کرد.

معاون استاندار البرز همچنین طی نشستی با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، راهکارها و راهبردهای لازم را برای ارتقای برگزاری مراسم نوروز و استقبال از مردم البرز و مسافران نوروزی ارائه داد.

وی بر این باور است که در حین برگزاری مراسم در نوروزگاه‌ها باید آسیب شناسی صورت گیرد و نقاط ضعف برطرف شود، همچنین این امر با رصد روزانه اخبار توسط دبیرخانه ستاد در پایان هر روز محقق می شود.

درویش پور ارائه خدمات فاخر و درخور به مردم شریف البرز و گردشگران سراسر کشور را مورد تاکید قرار داد.

وی تاکید کرد که نظافت غرفه‌ها و زیبایی‌های بصری برای جذب گردشگران و همچنین طراحی برنامه‌های ویژه هنری برای مخاطبان باید در دستور کار قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز