خبرگزاری کار ایران

در ساعات پایانی سال ۹۷؛

وزیر اطلاعات به دیدار معلولان ذهنی رفت

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۴۴۵

وزیر اطلاعات در آستانه تحویل سال به دیدار معلولان مرکز زنده یاد قائدی شهر لامرد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، حجت الاسلام سید محمود علوی در ساعات پایانی سال ۹۷ با همراهی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و فرماندار شهرستان لامرد با معلولان ذهنی مرکز زنده یاد ناصر قائدی دیدار کرد. 

وی در این دیدار از زحمات مدیر بهزیستی شهرستان لامرد و مددکاران این مرکز  قدردانی کرد و گفت: بسیار خوشحالم که در آستانه سال جدید؛ در این مرکز حضور یافتم و باید اعتراف کرد که نگهداری از معلولین؛  نیاز به صبر زیادی دارد و خدمت به این قشر باعث می شود که نتیجه آن را در دنیا و آخرت ببینیم.

حجت الاسلام علوی خاطرنشان کرد: خیرین و نیک اندیشان این منطقه همواره در کمک به محرومان و نیازمندان پیشقدم بوده اند و این نعمت بسیار ارزشمندی است.

وی ابراز امیدواری کرد: ان شاالله  سال جدید سرشار از برکت و دلخوشی و امیدواری برای خدمت هرچه بیشتر به تمامی اقشار باشد. 

در حاشیه این دیدار، "معصومه کاظم زاده" رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد ضمن تشکر از حضور وزیر اطلاعات و هیات همراه افزود: ساخت مرکز جامع توانبخشی و خانه‌های معلولین ذهنی زنده یاد ناصر قائدی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال به همت خیراندیش(حاج غلام قائدی) در بهمن ۹۵ آغاز شد و در بهمن ۹۷ بهره‌برداری رسید. 

وی ادامه داد: خانه کوچک معلولین ذهنی در لامرد به عنوان اولین و تنها خانه معلولین ذهنی شدید و خیلی شدید بالای ۱۴ سال در کشور محسوب می‌شود که این طرح به صورت پایلوت در حال اجراست.

کاظم زاده افزود: افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید ذهنی که مجهول الهویه، فاقد سرپرست یا فاقد سرپرست موثر باشند در این مرکز  پذیرش می شوند که در حال حاضر ۱۵ معلول ذهنی در این مرکز حضور دارند.  

رئیس اداره بهزیستی ضمن تبریک سال جدید و تشکر از حمایت‌های سازمان بهزیستی و خیراندیشان، اظهار کرد: در کنار حمایت های سازمان بهزیستی؛ خداوند را شاکر هستیم که مردم منطقه در کمک به معلولان همکاری بسیار خوبی دارند و ان شاالله با تداوم مساعدت آنان بتوانیم گام های دیگری در خدمت به این قشر برداریم. 

در جریان این دیدار شبانی نژاد فرماندار شهرستان لامرد و علوی نماینده مردم لامرد و مهر از زحمات مدیریت بهزیستی شهرستان لامرد تشکر و قدردانی کردند و وزیر اطلاعات با ابراز محبت به معلولان ذهنی از نزدیک با آنان به گفت وگو نشست.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز