خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در جشن ولایت:

مردمداری؛ پایه حکومت است

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۳۵۹

جشن ولادت حضرت امام علی علیه السلام باحضور حجت السلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات و استقبال پرشور مردم در مجموعه فرهنگی مذهبی ابوفاضل بیت العباس شهر لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، حجت الاسلام سید محمود علوی ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام علی علیه السلام و روز پدر گفت: نگاه به سیره و زندگی امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام؛ درسهای زیادی در ابعاد مختلف ارتباط با خدا و مردم و رابطه با دنیا می آموزد.

وی گفت: حضرت علی همیشه خود را همدرد مردم می دانست و هیچ گاه پست و مقام باعث فریب ایشان نشد و حضرت همیشه خودش را برای مردم می دانست و درسی به همه رهبران تاریخ داد که مردمداری؛ اساس و پایه حکومت است.

حجت السلام علوی اظهار داشت: مولای متقیان نسبت به مسئولیت حکومت حساس بود و اجازه نمی داد که حکومت به دست کسانی بیافتد که آنرا برای رسیدن به منافع شخصی خود استفاده کنند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: عده ای به حضرت علی پیشنهاد سهم خواهی و بیعت دادند که با واکنش حضرت روبرو شدند و ایشان گفتند یک نفر را برای مسئولیت خودتان انتخاب کنید و من اهل زد و بند نیستم.

وی تصریح کرد: حضرت علی از مسئولیت فرار نمی کرد اما با زد و بند مخالف بود و با کسانی که میخواستند با او تقسیم قدرت کنند، دست رد بر سینه آنها می زد و در برابر مردم تسلیم می شد. 

وی با یادآوری سیره امام علی علیه السلام بیان کرد: این مسئولیت برای مردم است و باید از این جایگاه برای مردم کار کنید و گرفتاری های مردم را حل کنید. جمهوری اسلامی با استفاده از این مکتب مولای متقیان حضرت علی علیه اسلام با تاسی به سیره و روش امام راحل و مقام معظم رهبری؛ تلاش خودش را بکار گرفته که برای مردم باشد. 

وزیر اطلاعات پیشاپیش ضمن تبریک سال نو ، گفت: آنچه دشمن را مایوس کرده؛ حضور مردم در صحنه های مختلف بویژه ۲۲ بهمن و بیعت با ولایت بود که ما رهبر عزیزمان را تنها نمی گذاریم.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز