خبرگزاری کار ایران

درپی بارش برف وکولاک صورت گرفت؛

امدادرسانی به 283 نفر حادثه دیده محور قوچان به درگز

کد خبر : ۷۴۲۳۳۱

700 بسته غذایی به همراه 450 بسته اقلام زیستی شامل پتو و غیره در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قوچان، رئیس جمعیت هلال احمر قوچان خبرداد : امداد رسانی به 283 نفر حادثه دیده در برف و کولاک محور قوچان به درگز توسط تیم‌های عملیاتی هلال احمر شهرستان های مشهد ، قوچان ، چناران و درگز صورت گرفت.   

سعید فکوری همچنین گفت: با توجه به آغاز بارش شدید برف در شهرستان قوچان و مسدود شدن محور قوچان به درگز و طبق اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان ، تیم های عملیاتی قوچان در ساعت 21:30 دقیقه دیشب به محل حادثه اعزام شدند.   

وی در ادامه افزود : به علت گستردگی عملیات و به درخواست جمعیت هلال احمر قوچان تیم های عملیاتی شهرستان های مشهد ، چناران و درگز جهت همکاری و امدادرسانی ساعتی بعد به محل حادثه اعزام شدند.   

رئیس هلال احمر قوچان با اشاره  به اینکه در این امداد رسانی 43 نفر از پرسنل، امدادگران و نجاتگران حضور داشته اند، گفت : تعداد افراد حادثه دیده 283 نفر بوده که توسط تیم های امدادی ،امداد رسانی شدند.  

 فکوری  با اشاره به این که در این عملیات اداره مدیریت بحران ، پلیس راه ، اورژانس ، راهداری ، شهرداری نیرو های بسیج و سپاه و نیروی انتظامی حضور داشتند، یاد آور شد: 700 بسته غذایی به همراه 450 بسته اقلام زیستی شامل پتو و غیره در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.   

وی با اعلام اینکه این عملیات ساعتی پیش به پایان رسیده، اضافه کرد : در مجموع 10 ناوگان خودرویی شامل 3آمبولانس ،یک دستگاه خودرو ست نجات ، 4 دستگاه خودرو کمک دار سبک و 2 دستگاه خودرو یونیماک ادر این عملیات مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز