خبرگزاری کار ایران

علیزاده خبر داد:

اجرای ۲۵ مورد ماموریت عملیاتی در ساعات گذشته

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۲۹۹

سرشیفت مرکز اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از اجرای ۲۵ مورد ماموریت عملیاتی طی ساعات گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیزاده با بیان این مطلب پیرامون حوادث چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: از ساعت ۱۶ تا ۲۲ امروز سه شنبه بیست و هشتم اسفندماه تعداد ۱۲۰۲ مورد تماس تلفنی با سامانه ۱۱۵ آتش نشانی برقرار شد که از این تعداد ۲۵ مورد منجر به عملیات شد.

وی ادامه داد: از تعداد ۲۵ عملیات تنها ۱۴ مورد مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری آخر سال است. گرچه این آمار به نسبت سال قبل کاهش چشمگیری را نشان می‌دهد و تاکنون حادثه خاصی رخ نداده است.

سرشیفت مرکز اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ادامه داد: از تعداد ۱۲۰۲ تماس تلفنی، تعداد ۶۲۵ تماس مزاحمی با سامانه ۱۱۵ برقرار شده و ۲۵۲ مورد نیز تماس اشتباه گزارش شده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد نیز گفت: ضرورت دارد خانواده ها چهارشنبه آخر سال را در کنار فرزندان خود سپری کنند.

آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: باید والدین بر رفتار فرزندان خود نظارت کنند و شادی چهارشنبه آخر سال را کنار هم تجربه کنند تا از بروز حوادث جبران ناپذیر خارج از جمع های خانوادگی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: لازم است در صورت روشن کردن آتش، از سرایت کردن آن به درختها، خودروها و افراد جلوگیری شود. به این منظور آتش باید در حدی برافروخته شود که قابل کنترل باشد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: نباید از مایعات سریع الاشتعال استفاده شود و توصیه می‌شود درجمع های خانوادگی از ورود افراد غریبه جلوگیری گردد. چراکه ممکن است آنان با بکارگیری مواد قابل اشتعال اعمال خطرناک انجام دهند و کودکان در معرض خطر جدی قرار گیرند.

رضایی بیان کرد: توصیه می‌شود افراد از روی آتش نپرند تا با برخورد لباس با آتش، دچار حریق و حادثه نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز