خبرگزاری کار ایران

شاهمرادی:

قیمت سیب و پرتقال شب عید، مشخص شد/با گران فروشان برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۰۶۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با اعلام نرخ میوه شب عید استان، تاکید کرد: عرضه میوه با نرخ مصوب تا زمانی که مردم به مراکز فروش مراجعه کنند، ادامه خواهد داشت.

قیمت میوه شب عید، مشخص شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در گفتگو با خبرنگاران نرخ میوه شب عید استان البرز را اعلام کرد .

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در گفتگو با خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان البرز، سیب درختی با قیمت 5800 تومان، پرتقال والنسیا 4800 تومان و پرتقال تامسون 3800 تومان در مراکز مشخص شده به شهروندان استان البرز عرضه خواهد شد.

شاهمرادی افزود: شهروندان البرزی می توانند جهت اطلاع از مراکز عرضه میوه با نرخ مصوب به سایت  yon.ir/samt20 مراجعه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه بیان کرد: فروش این میوه ها از 25 اسفند ماه آغاز شده و تا زمانی که مردم به این غرفه ها مراجعه کنند عرضه ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول درباره نظارت بر توزیع و عرضه میوه های مذکور اظهار داشت: هم اینک در تمامی سردخانه ها بازرس مقیم حضور دارد. همچنین بازرسین بر نحوه عرضه میوه در 105 جایگاه مشخص شده در استان نظارت لازم را خواهند داشت.

شاهمرادی ضمن تاکید بر نظارت دقیق بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف شهرستان های استان بر روند عرضه میوه شب عید تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند مراتب را به 124 گزارش دهند که قطعا پس از بررسی همکاران ما و در صورت محرز شدن تخلف با عاملین آن برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز