خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر یزد خبر داد:

استقرار پایگاه های امداد و نجاد در نقاط شلوغ و پر تردد/خدمت‌رسانی 16 پایگاه امداد و نجات به مسافران

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۱۹۵

مدیرعامل هلال احمر یزد از استقرار پایگاه های امداد و نجاد در نقاط شلوغ و پر تردد خبر داد و گفت: 16 پایگاه امداد و نجات به مسافران ارائه خدمت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن حرازی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای پیاپی برای نوزدهمین سال طرح های ویژه نوروز از سوی سازمان جوانان اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم ما در این راستا این است که هم‌افزایی بیشتری بین واحدهای عملیاتی طرح نوروزی در جمعیت اتفاق بیفتد.

وی نجات جان مصدومان امداد و نجات جاده‌ای را رسالت اصلی جمعیت هلال‌احمر برشمرد و بیان کرد: رهاسازی مصدومین، انتقال مصدومین به مراکز درمانی، ارائه کمک‌های اولیه و احیایی، اسکان و توزیع تغذیه اضطراری به مسافرین نوروزی بخشی از اقدامات هلال‌احمر در آستانه سال نو است.

مدیرعامل هلال احمر یزد طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را از دیگر اقدام‌های این مجموعه دانست و ادامه داد: طرح سلامت مسافرین نوروزی با همت جمعیت جوانان هلال‌احمر و مشارکت 56 هزار نفر از جوانان برگزار می‌شود.

حرازی زاده بیان داشت: در اجرای این طرح در مجموع ۲۳ پست فعال در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان یزد وجود دارد که ۲۰ مورد آن ثابت و سه مورد آن سیار است.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی بیان کرد: این طرح از ۲۵ اسفندماه ۹۷ آغاز شده و تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

مدیرعامل هلال احمر یزد با اشاره به فعالیت 12 پایگاه ثابت اضافه کرد: در مجموع ۱۶ پایگاه امداد و نجات در مناطق مختلف استان مستقر هستند که ۱۲ مورد آن ثابت و چهار مورد نیز برای ایام نوروز به صورت سیاری هستند همچنین ۳۲۰ دستگاه آمبولانس روز، ۳۳۰ خودروی نجات روز و هزار و ۲۸۰ نفر روز داوطلب در این ایام فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز