خبرگزاری کار ایران

سیدالحسینی مطرح کرد:

توزیع بیش از 13 هزار اصله نهال در تایباد

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۹۲۴

شهردار تایباد همزمان با فرا رسیدن سال نو از توزیع 13 هزار و 500 اصله نهال با همکاری شهرداری و اداره منابع طبیعی در تایباد خبر داد.

ایوب سیدالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از تایباد گفت: مبلمان شهری و فضای سبز یکی از مهمترین اهداف شهرداری در راستای توسعه شهری است از این رو شهرداری تایباد با همکاری منابع طبیعی این تعدا نهال را در میان مردم توزیع کرد.

وی افزود: نهال‌های توزیع شده شامل 5 هزار اصله کاج، 2500 اصله زبان گنجشک، زیتون تلخ 2 هزار اصله، 1500 اصله ارغوان، اقاقیا و توت هر کدام هزار اصله و 500 اصله عرعر است که همزمان با هفته منابع طبیعی و در آستانه سال نو توزیع و کاشته شد.

شهردار تایباد مطرح کرد: حدود 5 هزار اصله نهال شامل 2 هزار اصله توت، زبان گنجشک و سنجد هر کدام هزار اصله، لیلکی و عناب به ترتیب هر کدام 600 و 300 اصله در نهالستان این شهرداری برای سال آینده کاشته و در حال پرورش است.

وی ادامه داد: زیبایی نعمت خدادادی است و شهر زیبا محل آرامش شهروندان می‌باشد در همین جهت 18 هزار و 500 بوته انواع گل‌های بهاری و زینتی مانند گل شب‌بو و بنفشه هر کدام 5 هزار بوته، مینای چمنی 2500 بوته، ناز، لاله هلندی و سنبل هر کدام 2 هزار بوته به مناسبت فرارسیدن ایام بهار در میادین، بلوارها و پارک های شهر کاشته شد.

سیدالحسینی گفت: زیباسازی شهر وظیفه شهرداری است امام تداوم و بقای محیط زیبا بر عهده شهروندان می‌باشد برای این اقدام همه باید با هم سهیم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز