خبرگزاری کار ایران

کوه‌گرد به ایلنا خبر داد:

کشف بیش از 200 هزار قلم انواع دارو در گمرک دوغارون

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۷۸۴

مدیرکل گمرک دوغارون گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 202 هزار و 342 قلم انواع دارو به ارزش یک میلیارد و 114 میلیون و 188 هزار و 617 ریال در این معبر رسمی کشف و ضبط شده است.

محمد کوه‌گرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، در این‌باره گفت: داروهای کشف شده از نوع داروهای کمیاب، بدنسازی و دندانپزشکی بوده که در این ارتباط 56 متهم از دو کشور ایران و افغانستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 وی افزود: سال گذشته 250 هزار و 527 قلم دارو به ارزش بیش از 103 میلیون و 130 هزار و 434 ریال ارزش در این معبر رسمی کشف و ضبط شد.

مدیرکل گمرک دوغارون تایباد همچنین از افزایش 16 برابری کشفیات مواد مخدر در این گمرک خبر داد و گفت: امسال 176 کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در این معبر رسمی کشف و ضبط شد و در همین ارتباط 15 متهم ایرانی و افغانستانی دستگیر شدند.

کوه‌گرد تصریح کرد: در حال حاضر گمرک مرزی دوغارون با استفاده از تجهیزات کنترلی همچون دستگاه ایکس ری کامیونی، دستگاه ایکس ری پالتی مسافری و دو قلاده سگ مواد یاب یکی از مجهزترین گمرکات کشور مجهز به دستگاه های امنیتی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: گمرک دوغارون با قدمتی 100 ساله یکی از پنج گمرک فعال کشور به شمار می‌رود که در فاصله 18 کیلومتری مرز دوغارون قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز