خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی یزد خبر داد:

سازش 77 درصدی پرونده های ارجاعی به مشاوره پلیس یزد

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۶۷۳

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اقدامات مراکز مشاوره پلیس در کاهش تشکیل پرونده های قضایی گفت: 77 درصد از پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس به صلح و سازش ختم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدرضا میرحیدری در جمع مشاوران و مددکاران پلیس استان یزد ضمن اشاره به جنگ روانی و اقتصادی دشمن علیه کشور اظهار داشت: پلیس یک دستگاه تاثیرگذار در جامعه برای کاهش تبعات مشکلات و آسیب های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه اقدامات پلیس در افزایش آرامش و کاهش نگرانی و دغدغه مردم تاثیرگذار است افزود: نیروی انتظامی باید در جهت کاهش آسیب های اجتماعی از دیگر دستگاه های همکار مطالبه‌گری کند.

میرحیدری در ادامه ضمن اشاره به اقدامات فرهنگی معاونت اجتماعی در سطح جامعه تصریح کرد: معاونت اجتمای نیز یک مجموعه فرهنگی است که نتیجه زحمات و تلاش‌های آن در کاهش فشار کاری دیگر مجموعه های نیروی انتظامی تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی استان یزد اقدامات دوایر مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی را در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و کاهش جرایم، تاثیرگذار دانست.

میرحیدری خاطرنشان کرد: با شرایط کنونی جامعه رسالت سنگینی بر عهده ما قرار دارد و باید تلاش کنیم با ایجاد محیطی آرام در دوایر مشاوره بخشی از مشکلات مردم را بکاهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز