خبرگزاری کار ایران

شهبازی خبر داد:

300 هکتار از اراضی کشاورزی البرز زیر کشت گلخانه ای است

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۲۸۰

نماینده عالی دولت در استان البرز از تشکیل ستاد کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: یکی از ملاک‌های ارزیابی فرمانداران و دستگاه‌های مرتبط با کشاورزی، راه‌اندازی و توسعه گلخانه‌ها است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در حاشیه راه اندازی نخستین گلخانه فوق مدرن کشور در نظرآباد که با حضور وزیر جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید، افزود: پایه این استان صنعتی است اما به مدد وجود مراکز تحقیقاتی در حوزه کشاورزی در البرز، کشاورزی این استان نیز پربار و پر اثر است.

وی اضافه کرد: یکی از موضوعات مورد حمایت در برنامه ششم توسعه که اعتبار آن نیز از طریق منابع بانکی مورد حمایت قرار می‌گیرد کشت های گلخانه ای است.

شهبازی گفت: اقتصادی بودن، اشتغال زایی و استهلاک کمتر از جمله دلایلی است که وزیرجهاد کشاورزی بر توسعه کشت های گلخانه ای در کشور تاکید دارد.

وی با بیان اینکه بیش از 300 هکتار از سطح زیر کشت البرز زیر کشت گلخانه ای است، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های این استان نیاز است که این سطح افزایش یابد.

استاندار البرز از تشکیل ستاد کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: یکی از ملاک‌های ارزیابی فرمانداران و دستگاه های مرتبط با کشاورزی، راه‌اندازی و توسعه گلخانه‌ها است.

شهبازی گفت: با راه‌اندازی این واحدهای گلخانه‌ای می‌توانیم شاهد افزایش بهره‌وری و اشتغال‌زایی در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز