خبرگزاری کار ایران

در همدان رخ داد؛

3 کشته و مجروح در درگیری مسلحانه سارقان احشام و پلیس

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۷۰۹

فرمانده انتظامی نهاوند، گفت: درگیری مسلحانه سارقان احشام با پلیس نهاوند موجب کشته شدن یک سارق و مجروح شدن دو سارق دیگر شد.

به گزارش ایلنا، شااحمد ساکی گفت: با توجه به خبرهای مردمی مخصوصاً اهالی روستای بخش مرکزی و بخش گیان نهاوند مبنی بر اینکه چند روزی است تعدادی افراد مسلح با خودروی پژو در اطراف روستا به قصد سرقت احشام پرسه می‌زنند، دستگیری و شناسایی این افراد در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.
 
ساکی گفت: در ساعت ۶:۳۰ صبح سه‌شنبه ۲۱ اسفند، پلیس نهاوند مطلع شد که خودروی مذکور به همراه چهار نفر، از روستای دهنو سفلی در حال سرقت و متواری‌شدن هستند لذا سریعاً با اجرای طرح مهار و مسدودکردن تمامی راه‌های خروجی علیرغم ایست‌های مکرر مامورین مراقب و اخطار با تیر هوایی خودروی پژو مذکور به سمت روستای فارسبان نهاوند متواری و متقابلا به سمت ماموران تیراندازی می‌کند.
 
وی افزود: در نهایت این درگیری منجر به توقیف خودرو مذکور و کشته شدن یک نفر از سارقان و مجروحیت دو نفر دیگر شد و نفر چهارم که به سمت کوه‌های اطراف متواری شده بود با تلاش مامورین دستگیر و به یگان انتظامی انتقال می‌یابد.
 
فرمانده انتظامی نهاوند بیان کرد: از این باند سرقت احشام یک قبضه اسلحه وینچستر و تعدادی فشنگ به همراه پلاک سرقتی و خودرو سرقتی کشف که تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز