خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب خراسان جنوبی خبرداد:

دستگیری رئیس سابق شعبه مرکزی بانک کشاورزی بیرجند به اتهام اختلاس

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۶۹۲

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی از بازداشت رئیس سابق شعبه مرکزی بانک کشاورزی بیرجند به اتهام اختلاس خبرداد.

به گزارش ایلنا، سید حسین مقدس با اعلام این خبر افزود: رئیس سابق بانک کشاورزی شعبه مرکزی بیرجند که از سال ۱۳۹۱ به مدت حدود ۶ سال، مسئولیت این شعبه را برعهده داشته است، به اتهام اختلاس و برداشت وجوه مشتریان و بانک به مبلغ حدود ۳.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان (سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان) بازداشت شد.
 
این مقام قضایی بیان کرد: مشارالیه بعضا وجوه اخذ شده از مشتریان را به حساب ثالث منتقل و از حساب ثالث برای خود برداشت می‌کرد، ولی گواهی سپرده برای مشتریان بانک بدون اقدام در سیستم بانک، صادر می‌ کرده است.
 
مقدس ادامه داد: با انقضای مدت مدیریت این متهم و مراجعه یکی از مشتریان و ارائه گواهی سپرده جهت دریافت سپرده خود به مبلغ یکصد میلیون تومان و بررسی سوابق سپرده‌ها و احراز عدم ثبت این سپرده و همچنین سپرده‌های متعدد دیگر مشتریان در سیستم بانک کشاورزی، این اختلاس کشف شد.
 
وی در پایان گفت: این متهم تاکنون دو میلیارد و یکصد میلیون تومان از مبلغ اختلاس شده را تسویه کرده و در حال حاضر با قرار تأمین کیفری در زندان بیرجند بازداشت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز