خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر مشهد:

مشهد نیاز به نمادسازی هویتی ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۳۲۲

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه مشهد نیاز به نمادسازی هویتی ندارد، گفت: مضجع منور امام رضا(ع) عنصر هویتی شهر شناخته می شود.

به گزارش ایلنا از مشهد محمدرضا حیدری، در همایش به رسم میزبانی گفت: مضجع منور امام رضا (ع) به عنوان عنصر هویتی شهر شناخته می‌شود و آرامگاه حکیم فردوسی در کنار سایر چهره‌های شاخص این شهر، از دیگر ظرفیت‌های فرهنگی مشهد محسوب می‌شود که نیاز به نمادسازی هویتی را برای مشهد از بین می‌برد.

وی تصریح کرد : با این حال در زمینه شاخص‌ها و متغییرهای میزبانی دچار کمبود هستیم و تبلیغات لازم را انجام نمی دهیم. زائر با باور قلبی و دینی خود قصد زیارت می‌کند و می‌آید و ما کاری انجام نمی‌دهیم.

وی همچنین گفت :دیگر شهرها تبلیغات گسترده‌ای برای جذب گردشگر انجام می‌دهند و باید بر روی متغیرها و شاخص‌ها بیشتر کار شود و حضور زائر را ماندگارتر کرد.

حیدری تاکید کرد: همه ما مسئولیت میزبانی زائران را داریم که مسئولیت سنگینی است، شهرها به دنبال ایجاد شرایطی هستند تا بتوانند گردشگر جذب کنند. برای این منظور گاهی برخی شهرها عناصر هویتی یک شهر دیگر را عاریه می‌گیرند و حتی گاه هویت‌سازی می‌کنند.

وی افزود: در این بین همه حداکثر تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند گردشگر را جذب کنند چون می‌دانند پویایی اقتصاد شهر به این موضوع بستگی دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز