خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف شهرستان تایباد خبر داد:

طرح فروش فوق العاده در 150 واحد صنفی تایباد برای خرید نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۳۱۰

واحدهای صنفی جهت خرید نوروزی مردم طرح فروش فوق‌العاده را از 20 اسفند الی پنج فروردین سال 98 آغاز کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از تایباد، سید کاظم سیدالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و کاهش قدرت خرید مردم طرح فروش فوق‌العاده با کنترل و نظارت دستگاه‌های مربوطه در این شهرستان از روز گذشته اجرا شد. 

وی افزود: در این واحدهای صنفی کالاها و مواد خوراکی شامل پوشاک، قماش، کیف و کفش، مواد غذایی، فرش و موکت، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مبلمان برای فروش در دسترس عموم قرار دارد.

رئیس اتاق اصناف تایباد و نماینده خراسان رضوی در اتاق اصناف کشور، تصریح کرد: امسال اعضاء برای برپایی نمایشگاه بهاره استقبال خوبی نداشتند از این رو برای سهولت خرید مردم از میان واحدهای صنفی متقاضی در شهرستان 150 واحد انتخاب شد و در ایام ذکر شده کالاهای ضروری را عرضه می‌کنند. 

وی درخصوص مزایای این طرح توضیح داد: خدمات پس از فروش، حذف رفت و آمد اضافه و کاهش ترافیک، عرضه کالای روز، مرغوب و شناسنامه دار و متناسب با سلیقه منطقه محل فعالیت واحد صنفی و خریداران از نظر کیفیت و قیمت، حذف هزینه‌های مضاعف تولید کننده برای گرفتن غرفه در نمایشگاه از مهمترین مزایای طرح فروش فوق العاده نسبت به نمایشگاه‌های بهاره است.

  شهروندان در صورت مشاهده هر گونه گران‌فروشی، مراتب را به شماره ۱۲۴ و یا در ساعات اداری به شماره ۵۴۵۲۹۱۱۱ اطلاع رسانی نمایند تا در کوتاهترین زمان به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز