خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام امینی:

رمز موفقیت، توسعه و پیشرفت بردسکن همدلی مسئولان با یکدیگر است

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۰۳۲

امام جمعه بردسکن گفت: وحدت و همدلی بین مسئولان و همراهی مردم در بردسکن زبان زد عام و خاص است.

حجت الاسلام علی اصغر امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: در حقیقت وحدت و همدلی که در مجموعه شهرستان بردسکن حکم فرماست موجب رشد و توسعه منطقه شده و همه در کنار یکدیگر در راستای رفع مسایل و مشکلات شهرستان  گام برمی دارند.

وی با بیان اینکه نیاز  امروز کشور به وحدت و همدلی است گفت: حل مشکلات  معیشتی و اقتصادی مستلزم وحدت و همدلی بین مدیران است.

امام جمعه بردسکن از پیگیری مسئولان در رفع مشکلات و درخواست‌های مردم تقدیر کرد و گفت:  استقرار میز خدمت در مصلای نماز جمعه می‌تواند بخشی از درخواست‌ها و مشکلات ارباب رجوعان  به ادارات را مرتفع کند که می‌طلبد این مهم  تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به وجود معادن غنی در منطقه  از معدن‌کاران خواست در توسعه و پیشرفت منطقه گام بردارند و در برخی از پروژه ها از جمله  آسفالت جاده هایی که مسیر تردد وسائط نقلیه سنگین  معادن است را مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه مساجد و بقاع متبرکه از مهمترین پایگاه های مردمی هستند، گفت:دفع هجمه ها و ضربه های فرهنگی با استفاده از ظرفیت های این اماکن امکان پذیر است.

امام جمعه بردسکن بر تقویت فعالیت های فرهنگی در بقاع متبرکه تاکید کرد و گفت: در کار فرهنگی باید دقت کرد و کارکردها متناسب با امامزاده باشد و تمامی پروژه ها  و هر گونه اقدام  باید پیوست فرهنگی در آن لحاظ شود و مورد توجه متولیان امر قرار بگیرد.

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که باید بقاع متبرکه به یک قطب فرهنگی تبدیل شود گفت: مسوولین بخش های فرهنگی باید رهنمود رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: امامزادگان و بقاع متبرکه در مناطق مختلف بهترین مکان های مذهبی برای جذب جوانان و انجام کارهای فرهنگی است، باید همواره به آنها توجه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز