خبرگزاری کار ایران

غلامعلی سفید:

در کار شورای شهر یزد سنگ‌اندازی می‌کنند/ به حمایت کانون وکلا نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۹۹۴

رئیس شورای‌شهر یزد با اشاره به اینکه شورای شهر به صورت قانونی شهردار انتخاب کرده است گفت: افراد مشخصی در کار شورا سنگ اندازی می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی سفید در نشست اعضای کمیسیون‌های حقوقی و فرهنگی و هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان اظهار داشت: با اجرای قانون و نظارت ها شاهد بهتر شدن امور خواهیم بود و این هم با قضات و وکلا شریف محقق می شود.

غلامعلی سفید ادامه داد: توان و پتانسیل های خوبی وجود دارد که چند طرح اساسی که برای کشور نیاز است طراحی و برای تصویب به شورای عالی استان ها ارسال شود.

وی افزود: در بحث مسائل اجتماعی و توجه به معضلات آن برنامه‌های خوبی در دست اجراست و ساماندهی این مهم در حال انجام است در حالی که در گذشته نسبت به آن توجهی صورت نمی‌گرفت.

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به روند انتخاب شهردار اظهار داشت: در زمینه انتخاب شهردار بارها اعلام کردیم شورایی نخواهیم بود که شهردار را دیگران انتخاب کنند و از این حق کوتاه نمی آییم.

سفید ادامه داد: بارها علیه ما مطلب نوشته شد و تلاش کردند شهرداری انتخاب شود که مورد قبول خود باشد اما ما طبق قانون شوراها پیش رفتیم و شهرداری با رای اکثریت انتخاب کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اینکه دیگران مقابل ما باشند و اجازه ندهند دیپلماسی رعایت شود و روبروی قانون شورا بایستند کار پسندیده ای نیست.

سفید بیان کرد: باید کسی را برای شهرداری انتخاب می کردیم که بتواند برای این شهر کاری انجام دهد وگرنه می توانستیم یک فرد معمولی را انتخاب کنیم در حالیکه توان بالایی برای اداره شهر نداشته باشد.

وی با بیان اینکه موضوع انحلال شورا را مطرح می کنند در حالی که ما شهردار را انتخاب کردیم خاطرنشان کرد: انتخاب شهردار هم به صورت شورایی صورت گرفت؛ حال افراد مشخصی سنگ اندازی می کنند و نمیگذارند این شورا شهردارش را خودش انتخاب کند.

سفید افزود: اینها مسائلی است که در آن به کمک کانون وکلای دادگستری نیاز داریم تا نه از حق شخصی، بلکه از حق رای شورایی دفاع صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز