خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت

امضای توافق‌نامه همکاری میان سازمان ملی بهره‌وری ایران و شهرداری مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۵۱۰

تبادل تجارب، بهره‌وری سبز (GP)، توسعه یک‌پارچه جوامع محلی از دیگر اهداف این توافق‌نامه به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، این توافق‌نامه از سوی فاطمه پهلوانی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران و محمدرضا کلایی، شهردار مشهد با هدف همکاری مشترک در اجرای چرخه بهره‌وری در شهرداری مشهد و تبدیل این شهرداری به نخستین «شهرداری بهره‌ور» کشور به امضا رسید. 

رئیس سازمان ملی بهره‌وری در این مراسم به نقش مدیریت شهری به‌عنوان یک دولت محلی اشاره کرد و گفت: از آنجا که شهرداری‌ها، همچنان در قامت دولت محلی از اختیارات و مسئولیت‌های قابل توجهی اعم از مدیریت درآمد، امکان سرمایه‌گذاری‌ برای توسعه محلی و برنامه‌ریزی برای هزینه‌کرد اثربخش منابع برخوردارند، می‌توان نتیجه گرفت که سازمان شهرداری در کلان‌شهرها باید به امر بهره‌وری و ارتقای آن به‌عنوان یک نیاز اساسی و غیرقابل اجتناب توجه کند.

شناسایی شاخص‌های بهره‌وری متناسب با مدیریت شهری، اندازه‌گیری دوره‌ای و ارتقای بهره‌وری و بهبود مستمر در همه ارکان و موضوعات مدیریت شهری،تبادل تجارب، بهره‌وری سبز (GP)، توسعه یکپارچه جوامع محلی از دیگر اهداف این توافق‌نامه به شمار می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز