خبرگزاری کار ایران

رقابت ۱۶۸ دانش‌آموز بردسکنی در هفتمین دوره المپیاد ملی دادرس

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۹۸۵

مدیر جمعیت هلال احمر بردسکن گفت: در هفتمین دوره المپیاد ملی دادرس با عنوان از رقابت در کنار رفاقت ۱۶۸ نفر از دانش‌آموزان پایه هشتم در دو گروه مجزا در قالب 14 تیم شرکت کردند.

احمد رضا‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت:این المپیاد پس از دوره آموزشی در مدارس و برگزاری آزمون درون مدرسه‌ای توسط مربیان جمعیت هلال احمر در مدارس دخترانه و پسرانه ویژه دانش‌آموزان پایه هشتم با هماهنگی اداره آموزش و پرورش بردسکن برگزار شد.

وی افزود: این طرح با همکاری جمعیت هلال احمر و اداره آموزش و پرورش با هدف افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس با تکیه بر تربیت تیم‌های دانش آموزی مقابله با حوادث، توسعه و ترویج خود امدادی در میان دانش‌آموزان و برخورداری از مهارت های کار گروهی است.

مدیر جمعیت هلال احمر بردسکن با بیان اینکه در این المپیاد دانش آموزان در قالب تیم‌های دختر و پسر به صورت جداگانه در آزمون کتبی و عملی شامل پناه‌گیری و خروج ایمن، ارزیابی کنترل علائم حیاتی، cpr، حمل مصدوم یک نفره، دو نفره و حمل گروهی در کنار رفاقت باهم به رقابت پرداختند، اضافه کرد: تیم‌های برگزیده این مسابقات به عنوان نمایندگان شهرستان در دو گروه دختران و پسران در مسابقات استانی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز