خبرگزاری کار ایران

دادستان بردسکن:

با انتقادهایی که منجر به رشد و توسعه بردسکن شود مخالف نیستم

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۵۱

دادستان بردسکن گفت: با انتقادهایی که منجر به رشد و توسعه شهرستان شود مخالف نیستم.

به گزارش ایلنا، احمد فرزانه در دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم در فضاهای مجازی ونشریات این شهرستان افزود: درصورت اینکه با نیت خاصی مطالب منتشر شود و بداخلاقی در آن دیده شود، حتما پیگیری می‌کنیم و باید منتشرکنندگان آن پاسخگو باشند.

وی با توصیه به اینکه از انتشار تیترهای جنجالی پرهیز شود، افزود: مدیران  سر منشأ اخبار هستند و باید تمام  جوانب کار را مد نظر داشته باشند.

دادستان بردسکن گفت:  قانون به صراحت و شفافیت ماموریت هریک از رسانه‌ها را مطرح کرده و باید مدیران کانال‌های مجازی و نشریات از قانون تبعیت کنند.وی بر نشر مطالب در فضاهای مجازی بر اساس سیاست‌های قانون مطبوعات و دوری از انتشار مطالب غیرضروری در نرم‌افزارهای پیام‌رسانان فضای مجازی نیز تاکید کرد.

وی با اشاره به بندهایی از قانون مطبوعات، در بحث رسالت و حقوق مطبوعات، حدود فعالیت‌های کاری را با توجه به فصل چهارم قانون مطبوعات مورد توجه قرار داد وافزود: قانون نصب‌العین فعالیت‌های کاری باشد.

فرزانه به پیامدهای انتشار برخی اخبار خاص در فضای مجازی که منجر به اتفاقاتی در شهرستان شده اشاره کرد و گفت: اگر نبود هوشیاری نیروهای پلیس فتا و سپاه، احتمال اینکه فردی از ساکنان این شهرستان را به خارج از کشور منتقل کنند، بود؛ بنابراین با تلاش این عزیزان و نیروهای اطلاعاتی فرد مورد نظر را در زابل پیدا کرده و از دست آنان نجات دادیم.

فرزانه در این جلسه به قطع درختان کهن که در یکی از جنگل‌های روستاهای شمالی شهرستان اشاره کرد و افزود: از اداره حفاظت محیط زیست و  منابع طبیعی خواسته‌ایم که سریعا وارد عمل شده و نتیجه و علت این اقدام توسط افرادی را که دراین مهم نقش  داشته‌اند، به‌طور کامل به دادستانی اعلام کنند که پس از آن اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز