خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد:

اتمام طرح مسکن مهر لرستان تا پایان شهریور 98

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۴۸۳

استاندار لرستان از اتمام طرح مسکن مهر استان تا پایان شهریور ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، سید موسی خادمی در جلسه شورای مسکن استان که با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که به عمل می‌آید موارد جزیی مسکن مهر به پایان برسد چرا که یک طرح ملی است و باید برای تکمیل آن تلاش کنیم.

وی بیان کرد: ۷۳۰ واحد مسکن مهر دچار مشکلات‌حقوقی شده که در دادگاه‌ها مطرح هستند و باید از طریق حقوقی حل شوند.

استاندار لرستان ادامه داد: ۱۷۷۴ واحد مسکن مهر در استان وجود دارد که متقاضی داشته و طرح نیز آمادگی اجرا را دارد اما به دلیل محدودیت‌های مالی دچار مشکل شده است.

وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد تا پایان شهریور ۹۸ تمام واحدهای مسکن مهر استان تحویل متقاضیان شود.

خادمی با اشاره به سایت مسکن مهر پلدختر و بیان اینکه جانمایی اولیه آن مشکل دارد، تصریح کرد: این سایت به نوعی در مسیر رودخانه قرار گرفته و  این مشکل به دلیل این که از ابتدا کارشناسی نشده به وجود آمده است.

وی ادامه داد: در بارندگی‌های شدید این سایت دچار مشکل می‌شود البته راه‌حل پایه‌ای دارد که باید آبخیزداری را در بالادست آن انجام دهیم تا از ورود آب به این منطقه جلوگیری شود.

وی افزود: راه‌حل کوتاه مدت آن انحراف آب به نحو مناسب از سایت مسکن مهر پلدختر است.

استاندار لرستان اظهار کرد: در این جلسه مصوب شد که ۵۰ درصد هزینه انحراف آب از سایت مسکن مهر پلدختر از طریق وزارتخانه پرداخت شود.

انتهای پیام/
امیررضا قاسمی نیایی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز