خبرگزاری کار ایران

بطحایی مطرح کرد:

افزایش سه برابری اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش/سازماندهی معلمان برای مهر ۹۸ تا چند روز آینده

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۴۵۲

وزیر آموزش و پرورش‌گفت: اعتبارات عمرانی سال ۹۸ این وزارتخانه در مقایسه با سال ۹۷، افزایش سه برابری داشته است.

به گزارش ایلنا، سید محمد بطحایی که به عسلویه سفر کرده است، با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه لایحه بودجه نهایی نشده است، نمی‎توان رقم اعتبارات عمرانی را اعلام کرد، اما با نگاه ویژه دولت و مجلس، اعتبارات سال آینده نسبت به امسال، سه برابر شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اختصاص این اعتبارات، نقایص موجود در مدارس برطرف شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بخشی از اعتبارات عمرانی سال آینده برای تامین وسایل گرم کننده و خنک کننده در مدارس هزینه می‌شود، گفت: برای تامین وسایل خنک کننده در مناطق گرمسیری، در سال‌های گذشته کار‌های خوبی صورت گرفته، اما با آنچه باید باشد فاصله داریم که امیدواریم با اختصاص اعتبارات عمرانی سال آینده، بتوانیم بخشی از کمبود‌ها در زمینه تامین وسایل گرمازا و خنک کننده در مدارس را برطرف کنیم.

بطحایی بیان کرد: بدون شک در صورت اختصاص کامل اعتبارات سال آینده، باز هم نمی‌توانیم همه کلاس‌ها را به وسایل سرما و گرمازا مجهز کنیم، اما امیدواریم که این روند در سال‌های آتی شتاب گیرد.

وی همچنین با تاکید بر فعالیت مدارس تا آخرین روز کاری اسفند، ادامه داد: تاکید ما این است که همه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی تا آخرین روز کاری سال استمرار داشته باشد و از والدین هم می‌خواهیم برنامه‌های سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که دانش آموزان تا آخرین روز به مدرسه بروند و مدارس باز باشند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تکلیف سازماندهی معلمان برای مهر ۹۸ تا چند روز آینده مشخص می‌شود، افزود: در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش که چند روز آینده برگزار می‌شود، تعداد نیرو‌های فرهنگی و میزان کمبود نیروی انسانی را مشخص خواهیم کرد و تصمیم می‌گیریم که برای جبران کمبود نیرو چه روشی را پیش بگیریم.

بطحایی از نیکوکاران هم خواست همچنان در کنار نظام تعلیم و تربیت باشند و به تامین نیاز‌های مدارس از جمله وسایل خنک کننده و گرم کننده کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز