خبرگزاری کار ایران

بهاروند عنوان کرد:

ضرورت کاربردی شدن حمل و نقل عمومی مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۹۵۹

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: همگی می‌دانیم که در یک جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم؛ از این رو ادبیات و راهبردهایمان نیز باید متناسب با این موقعیت ویژه و خاص باشد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجتبی بهاروند در حاشیه دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: دیدار امروز برایم، یادآور فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوب استان‌مان شد. فرصت‌هایی که این سال‌ها نادیده‌شان گرفته‌ایم و امید آن می‌رود با ایجاد و گسترش معین‌های اقتصادی، این فرصت‌ها شکوفا شوند.

وی افزود: با توجه به مسئولیتم در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای‌شهر مشهد، بخش اعظمی از گفتگوی امروزمان به این مهم اختصاص یافت. هنوز هم معتقدم به آموزش فرهنگ شهروندی و ترغیب مردم عزیزمان به استفاده از حمل‌ونقل عمومی بپردازیم. هنوز هم معتقدم سیاست‌های ما در شورای شهر، باید به سوی کاربردی تر شدن ناوگان حمل و نقل عمومی پیش برود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای‌شهر مشهد تصریح کرد: این روزها همچنین تا پاسی از شب، درگیر کمیسیون تلفیق شورای شهر هستیم. به روزهای پایانی سال ۹۷ نزدیک می‌شویم. دفتر امسال تا روزهای آتی بسته می‌شود و باید آماده قلم زدن در دفتر سپید سال ۹۸ شویم.

بهاروند تاکید کرد: امیدوارم که این جلسات و پیگیری‌ها، مسیر سال ۹۸ را برای پیشبرد اهداف اقتصادی و شهروندی هموار سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز