خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

تزریق 75 درصد تسهیلات پرداختی به صنعت خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۹۴۶

مدیر امور شعب بانک توسعه خراسان رضوی گفت: از مجموع 10 هزارمیلیارد ریالی که در 11 ماهه امسال پرداخت شده است 75 درصد آن در بخش صنعت استان تزریق شده است.

احمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: در حوزه اشتغال روستایی 678 میلیارد ریال و اشتغال فراگیر نیز 278 میلیارد ریال و 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات نیز  از محل منابع صندوق توسعه ملی به بخش صنعت و کشاورزی استان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک توسعه خراسان رضوی عنوان کرد: تمامی این 10 هزار میلیارد ریال  در قالب بیش از 7 هزار  پرونده بوده که کارآفرینان پرداخت شده است. 

محمدی افزود: خوشبختانه بانک توسعه خراسان رضوی در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی رتبه اول کشور را کسب کرده که مورد تقدیر نیز قرار گرفت و در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در بین بانک‌های استان رتبه دوم را از آن خود کرد.

وی عنوان کرد: با تلاشی که در مجموعه شعب بانک‌های توسعه تعاون در استان انجام شد اهداف این بانک تحقق پیدا کرد و این بانک آمادگی دارد با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان بردسکن  در حوزه معادن، صنعت و کشاورزی در اجرای طرح ها مشارکت داشته باشد.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان بردسکن بیش از 48 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز