خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان خبرداد:

تخریب ساخت و سازهای غیر قانونی در بستر رودخانه زاینده رود

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۵۶

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از تخریب ساخت و سازهای غیر قانونی در بستر رودخانه زاینده رود خبرداد.

به گزارش ایلنا، مسعود میر محمد صادقی اظهار داشت: از هفتم اسفندماه اقدام به تخریب ساخت و سازهای غیر قانونی در بستر رودخانه زاینده رود شد به نوعی که در طول تنها پنج روز ۲۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این راستا را تخریب شدند.

وی ادامه داد: در حریم زاینده رود شاهد ایجاد اعیانی، ساخت آلاچیق، محوطه سازی، دیوار کشی، حصار کشی و پیشروی در بستر فعال و حریم رودخانه واقع در باغ بهادران محله وشمندجان بودیم که علیرغم تمامی اخطارهای مکرر به متخلفان جهت آزاد سازی و رفع تصرف و اعاده به وضع سابق متأسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته بود.
 
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان بیان داشت: بر همین اساس طبق تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب اسامی و نوع تخلف آنها به دادگاه عمومی بخش باغ بهادران ارائه و دستور مربوطه اخذ و با هماهنگی به عمل آمده با یگان انتظامی و عملیات اجرایی شرکت آب منطقه‌ای نسبت به اجرا دستور و قلع و قمع کامل مستحدثات مزاحم شامل ساخت و ساز، محوطه سازی ویلاها و تصرفات اقدام شد.
 
وی با تأکید بر عدم تبعیض در اجرای دستورهای تخریب و نشان دادن عزم راسخ و استوار در برخورد با تخلفات بیان داشت: در پی نظارت مستمر تیم دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل باجدیت هرچه تمام‌تر به واسطه عوامل انسانی و ادوات مکانیکی در طی این مدت با وجود مقاومت‌های بسیاری از سوی متصرفین با درایت و عکس العمل به موقع عوامل یگان حفاظت وعوامل نیروی انتظامی و همچنین با تصمیمات قاطع و همراهی کامل رئیس دادگاه بخش باغ‌بهادران و نیز پیگیری مدیریت مهندسی رودخانه و سواحل آب منطقه‌ای اصفهان اجرای این عملیات با موفقیت به پایان رسید.
 
میر محمد صادقی با تأکید بر این که در هفته‌های آتی نیز این برخوردها استمرار خواهد یافت، افزود: این قبیل عملیات‌ها به طور جدی در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز