خبرگزاری کار ایران

در دیدار میرحیدری با امام جمعه موقت یزد مطرح شد؛

اکثر جرایم در استان یزد، توسط عوامل بیرونی و مجرمان در حال حرکت رخ می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۵۶۹

فرمانده پلیس استان یزد گفت: شرایط خاص استان یزد از جمله وضعیت اقتصادی، صنعتی، پزشکی، علمی و قرارگرفتن در مرکزیت کشور باعث شده بیشتر جرایم موجود در استان، نشات گرفته از عوامل بیرونی و مجرمان در حال حرکت باشد.

به گزارش ایلنا، آیت الله "محمدحسن معزالدینی" در دیدار با سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای عرصه نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و فداکاری‌های کارکنان پلیس در مبارزه با جرایم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه، جای قدردانی دارد.

امام جمعه موقت یزد ضمن اشاره به مشکلات و سختی ماموریت‌های نیروی انتظامی تصریح کرد: کار پلیس، خطیر و ارزشمند است و دعای خیر مردم نیز بدرقه راه کارکنان پلیس است.

این مقام مسئول در استان اضافه کرد: نباید همه مسئولیت‌ها و بار مشکلات در جامعه را بر دوش ناجا بگذاریم؛ بلکه ما معتقدیم وظیفه پلیس بیشتر حفظ نظم و امنیت در سطح جامعه است.

آیت الله معزالدینی افزود: پخش کلیپ‌های آموزشی در حوزه تصادفات توسط صدا و سیما در خصوص کاهش تصادفات و اصلاح فرهنگ رانندگی بسیار مهم و اثرگذار است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: کشورهای بزرگ و پیشرفته دنیا هم دچار این مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی بوده اند که با درایت و همفکری مردم و مسئولان‌شان از این بحران ها عبور کرده اند.

همچنین در ادامه این دیدار سردار "محمدرضا میرحیدری" فرمانده انتظامی استان یزد نیز ضمن قدردانی از حمایت ها و همکاری علمای یزد با نیروی انتظامی استان گفت: ایمان و اعتقاد مردم یزد باعث شده تا علی رغم تلاشی که دشمن در حوزه فرهنگی برای انحراف نسل جوان جامعه کرده این موضوعات تاثیر کمتری را بر مردم استان یزد داشته است.

میرحیدری تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص استان یزد از جمله وضعیت اقتصادی، صنعتی، پزشکی، علمی و قرارگرفتن در مرکزیت کشور باعث شده بیشتر جرایم موجود دراستان، نشات گرفته از عوامل بیرونی و مجرمان در حال حرکت باشد.

وی با بیان اینکه آموزش، اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص پیشگیری از سرقت بسیار مهم و اثرگذار است گفت: باید با کمک و همکاری دستگاه های مسئول در خصوص ساخت محلی برای جمع آوری و نگهداری معتادان تابلو و ولگرد از سطح شهر اقدامات موثری صورت پذیرد.

به گزارش سایت خبری پلیس، سردار میرحیدری در ادامه به وضعیت ترافیکی استان نیز اشاره کرد و گفت: وجود تعداد بسیار زیادی موتورسیکلت در سطح استان که غالبا تعدادی از آنها فاقد پلاک نیزهستند سهم بالایی از تصادفات را رقم زده است.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مردم، مسئولان و سایرنهادهای دولتی و غیردولتی بتوانیم در خصوص فرهنگ سازی شهروندان و پیشگیری از بروز جرایم و تصادفات گام موثری را برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز