خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری بردسکن:

هیچگونه کمبود اقلام عمومی درایام نوروز نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۸۹

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بردسکن با حضور روسای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت، اتحادیه تعاون روستایی و اتاق اصناف، نماینده دامپزشکی در فرمانداری بردسکن برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بردسکن، در این جلسه سرپرست فرمانداری بردسکن با اشاره به مدیریت و نظارت لازم بر نوسانات بازار گفت: تنظیم بازار یکی از اولویت‌های دولت برای ایجاد تعادل در قیمت کالاهاست و با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز توجه به این امر باید در دستور کار قرار گیرد .

ابراهیم قاسم پور با بیان اینکه هیچگونه کمبود اقلام عمومی در ایام نوروز نخواهیم داشت، افزود : همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال با اعلام فراوانی کالاهای اساسی، با افزایش قیمت مواجه می‌شویم ، باید با ایجاد گشت‌ها به صورت شبانه روزی برای تنظیم و برقراری تعادل و کاهش نوسانات قیمتی با حمایت از نهادهای بازار دغدغه مردم در این خصوص برطرف شود.

قاسم پور تاکید کرد: میزان سهمیه میوه شب عید نسبت به سال گذشته افزایش یافته و هم اکنون بیش از 90 تن میوه شامل پرتغال و سیب در انبارها موجود است.

وی از 126 هزار جوجه ریزی در سالن‌های مرغداری شهرستان برای تامین مرغ ایام نوروز خبر داد و گفت: به منظور تامین مرغ گرم در ایام نوروز در شهرستان تدابیری اتخاذ شده است تا شاهد کمبود مرغ گرم در ایام نوروز نباشیم .

سرپرست فرمانداری بردسکن رصد بر بهداشت فردی و محیطی را در ایام نوروز بویژه بر واحدهای لبنی و پروتئینی را به مسئولان امر تاکید کرد و افزود: باید خدمات دهی در ایام نوروز به صورت مطلوب به میهمانان، مسافران و زائرین حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) صورت گیرد.

به گفته وی نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی یکی از عوامل موثر در تنظیم بازار بوده و نیازمند عزم جدی مسئولان اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن و دستگاه های ذیربط است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز