خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون رئیس‌جمهور صورت گرفت؛

افتتاح بزرگ‌ترین مزرعه مرغ مادر کشور در زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۷۲۸

با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، بزرگ‌ترین مزرعه مرغ مادر تخم گذار کشور در زنجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، این مزرعه با ظرفیت جوجه‌ریزی 80 هزار قطعه مرغ مادر و با سرمایه‌گذاری 250 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 92 هزار متر مربع احداث شده است.

مزرعه مرغ مادرتخمگذار برای 2 هزار و 40 نفر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کند.
 
در هر دوره 10 میلیون قطعه جوجه مرغ یک روزه تخم‌گذار تجارتی که معادل 25 درصد از نیاز صنعت مرغ تخم‌گذار کشور است را هم تامین خواهد کرد.

این مجموعه دارای 8 سالن با دیواره‌ها و سقف عایق به مساحت هر کدام 900 متر مربع است.

بهراد زندیه، مدیرعامل شرکت مرغک در جریان افتتاح این مجموعه عاری بودن منطقه از بیماری‌ها، ارتقای قابل توجه سهم استان زنجان در تولید جوجه یک روزه تخم‌گذار کشور و کمک به توسعه و افزایش اشتغال در این منطقه را از مهم‌ترین دلایل انتخاب شهرستان سلطانیه زنجان برای احداث بزرگ‌ترین مزرعه مرغ مادر تخم‌گذار کشور عنوان کرد.

شرکت مرغک نخستین پرورش دهنده اجداد تخم‌گذار در ایران و تامین کننده ۶۵ درصد جوجه یک روزه مادر تخم‌گذار کشور است که دارای ۹ مزرعه مرغ مادر تخم گذار در کشور است و بزرگ‌ترین مزرعه آن در استان زنجان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز