خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

کارآفرین های واقعی باید فرمان اقتصاد جامعه را بدست بگیرند

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۹۳

استاندار خراسان رضوی ضمن بیان این که کارآفرین های موفق باید محور توسعه شهرستان ها باشند، افزود: باید شرایطی فراهم بشود که کارآفرین های واقعی فرمان اداره اقتصادی جامعه را به دست بگیرند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا رزم حسینی در جلسه کارگروه اشتغال که در محل استانداری تشکیل شد گفت: درست است که حرف از اشتغال زایی و کارافرینی مطرح است اما ما نباید فراموش کنیم که در چه شرایطی به سر می بریم.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش اذعان کرد: تسهیلاتی که در قالب وام های خود اشتغالی و زودبازده بوده، نشان می دهد دولت می‌خواهد شغل ایجاد کند اما هادی شغل کیست؟ چه کسی باید این شغل را به ثمر برساند؟ ما باید وام را به کار بدهیم نه وام گیرنده؟

وی در این جلسه تصریح کرد: از سال آینده هر گونه تسهیلاتی را که بخواهیم ارائه کنیم در چهارچوب مدل اقتصاد مقاومتی خواهد بود، به این صورت که  دولت، معین های اقتصاد مقاومتی وافراد جویای کار هر کدام سهم خود را می پردازند. بنابراین اگر بخواهیم کار جدیدی در استان انجام دهیم باید همه از مدل اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم تا بتوانیم تحولی را در استان بوجود بیاوریم.

رزم حسینی در بخش دیگری از سخنانش با ذکر این نکته که مدیریت منابع در استان به درستی انجام نشده است، خاطر نشان کرد: باید منابع جدید خلق کنیم و بعد از این که آن را تجهیز کردیم در اختیار اهلش قرار دهیم چون آمار شغلی که باید در استان ایجاد شود تلاش زیادی می خواهد اما در کنار این باید مراقب باشیم واحد های صنعتی نیز تعطیل نشوند.

وی در این جلسه خطاب به رئیس سازمان صمت استان که در جلسه حضور داشت، ضمن بیان این که واحدهای صنعتی باید آسیب شناسی شوند، افزود: واقعا چه زلزله ای مهم تر از این که یک واحد صنعتی تعطیل شود؟ این یعنی آمار طلاق و سارقین افزایش پیدا کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز