خبرگزاری کار ایران

به دلیل برودت هوا صورت گرفت؛

تعطیلی برخی از مدارس استان‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۶۶۳

مدارس برخی از استان‌های کشور امروز شنبه 11 اسفند تعطیل شدند.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی ادارات کل آموزش و پرورش مدارس برخی استان‌های کشور را امروز شنبه ۱۱ اسفند به دلیل برودت هوا تعطیل اعلام کرد. اسامی این استان‌ها به شرح زیر است:
 
تعطیلی مدارس فارس

تمامی مدارس شهرستان سپیدان استان فارس به دلیل بارش برف و یخ زدگی تعطیل است.
 
تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری
 
تمامی مدارس نوبت صبح شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری به دلیل بارش برف احتمال یخبندان و لغزندگی معابر امروز تعطیل است.

باتوجه به بارش‌های اخیر در سطح استان و برودت هوا و یخ زدگی معابر، فعالیت آموزشی مدارس امروز شنبه ۱۱ اسفندماه ۹۷ بدین شرح است. 

تمامی مدارس در شهرستان‌ها‌ی کوهرنگ، بن، اردل، فارسان ومنطقه لاران در نوبت صبح تعطیل هستند.
تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح در شهرستان‌های لردگان، بروجن، کیار، سامان وشهرستان شهرکرد (نواحی ۱ و ۲) فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر، ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.
 
مدارس دهدز خوزستان امروز شنبه تعطیل است
 
بخشدار دهدز از تعطیلی نوبت صبح و عصر مدارس این بخش به دلیل مسدود شدن برخی معابر و راه‌های روستایی پس از بارش سنگین برف خبر داد.
 
تعطیلی و تاخیر در فعالیت آموزشی برخی مدارس لرستان
 تمامی مدارس نوبت صبح و عصر آموزش و پرورش ززوماهرو امروز تعطیل هستند.
همچنین فعالیت آموزشی تمام مدارس نوبت صبح شهرستان‌های ازنا و الیگودرز نیز امروز به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی با یکساعت تاخیر از ساعت ۹صبح آغاز می‌شود.
 
تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان
 بارندگی شدید باعث تعطیلی مدارس زاهدان و دلگان در استان سیستان و بلوچستان شد.
 ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: به دلیل شدت بارندگی و شرایط نامساعد جوی و ابگرفتگی معابر در شهر زاهدان، تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول شیفت صبح این شهرستان، امروز شنبه ۱۱ اسفندماه تعطیل هستند.
 
همچنین فرماندار و رئیس ستاد بحران دلگان اعلام کرد: پیرو تشکیل جلسه ستاد بحران شهرستان و باتوجه به بارندگی و طغیان رودخانه‌ها وقطع برخی راه‌های مواصلاتی در شهرستان و مسیر ایاب وذهاب دانش آموزان، مدارس شیفت صبح امروز شنبه ۱۱ اسفندماه در تمامی مقاطع شهرستان دلگان تعطیل است.
 
تعطیلی مدارس کردستان
 به اطلاع می‌رساند به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر و بر اساس هماهنگی به عمل آمده با فرماندار سروآباد و بخشداران، فردا شنبه ۱۱ اسفند ماه تمامی مدارس دهستان اورامان، درکی، دمیو و بندول ومحور ژاورود از توابع این شهرستان در نوبت صبح تعطیل و مدارس روستا‌های هزارخانی و انجمنە نیز با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد و سایر مدارس شهرستان سروآباد باز است.
 
تعطیلی مدارس برخی شهر‌های استان کرمانشاه
 
اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد: بنا به تصمیم مدیریت ستاد بحران استان کرمانشاه در پی برودت هوا، مدارس شهرستان‌های زیر در نوبت صبح فردا شنبه تعطیل خواهد بود:
 
شهرستان پاوه: همه مقاطع تحصیلی
 
شهرستان ثلاث باباجانی به استثنای بخش ازگله: پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول
 
شهرستان دالاهو: پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول
 
شهر سرمست: پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول
 
تکمیلی تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری
 
علاوه بر شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان مدارس چند شهرستان دیگر چهارمحال و بختیاری نیز امروز شنبه تعطیل اعلام شد.
 
در پی بارش برف و لغزندگی معابر، مدارس شیفت صبح شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، بروجن، لردگان، کیار و سامان و بخش لاران روز شنبه تعطیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز