خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم درختکاری به یاد شهدای امنیت در مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۵۹۶

رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد از برگزاری مراسم درختکاری این منطقه در 12 اسفندماه ساعت 10 صبح به یاد شهدای مدافع حریم امنیت(27 شهید حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان) خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد؛ جواد امیری در این رابطه به خبرنگار ما گفت: این مراسم با حضور خانواده معزز شهدا، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، شهردار و مدیران منطقه یک، اعضای شورای اجتماعی محلات، سمن‌های زیست محیطی و شهروندان در بوستان امین واقع در  بولوار سجاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته درختکاری در این منطقه، گفت: از مورخه 8 اسفندماه شهروندان می‌توانند با مراجعه به سه مکان درنظر گرفته شده در سطح منطقه، نهال های مثمر و غیرمثمر را تحویل گرفته و نسبت به ثبت نام طرح آنلاین درختکاری و مشارکت مردمی اقدام کنند.

رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد ادامه داد: نهال‌های مثمر و غیرمثمر در سه مکان بلوار ارشاد- ارشاد 3، ورودی ششصد دستگاه، پنجراه سناباد روبروی بوستان ابن سینا و میدان احمدآباد- ابتدای بلوار کلاهدوز، نبش هتل هما شماره یک توزیع خواهد شد.

امیری در پایان یادآور شد: خوشبختانه اطلاع رسانی‌های لازم در خصوص مراسم درختکاری و توزیع نهال در سطح منطقه با نصب بنر صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز