خبرگزاری کار ایران

رئیس‌پلیس‌راه خراسان‌رضوی به ایلنا خبرداد:

۱۰۰ درصد جاده‌های خراسان رضوی به سامانه هوشمند مجهز هستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۲۵۵

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: اکنون 100 درصد جاده‌های شریانی، اصلی و فرعی استان به سامانه‌های هوشمند مجهز هستند.

سرهنگ هادی امیدوار روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از جاده‌های شهرستان تایباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: هم اکنون 46 دوربین نظارت تصویری وضعیت ترافیک در نقاط حساس، پرخطر و گردنه‌ها و 118 سامانه ثبت تردد و تردد شمار در طول راه‌های استان نصب شده است. 

وی با اشاره به فعالیت 142 سامانه هوشمند پردازش و ثبت تخلفات در جاده‌های استان افزود: با توجه به تردد بالای خودروها در سطح جاده‌های این استان 200 دستگاه دوربین دستی سرعت‌سنج، تخلفات رانندگان را ثبت می‌کنند. 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، با توجه به فرارسیدن تعطیلات و شروع سفرهای نوروزی بیان کرد: با تمهیدات انجام شده 180 تیم گشت آشکار و نامحسوس پلیس‌راه طی ایام نوروز در جاده‌های این استان فعال می‌شوند. 

وی تصریح کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده حدود 15 میلیون زائر با آغاز تعطیلات پایان سال در مشهد و سایر نقاط استان تردد خواهند کرد در همین راستا از سه ماه پیش ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این استان تشکیل و تمهیدات لازم توسط پلیس راه فراهم شده است. 

امیدوار اظهار کرد: هنگام ورود مسافران به خراسان رضوی بسته آموزشی، ترافیکی و انتظامی در اختیار آنها قرار می‌گیرد و سعی می‌شود پلیس در ورودی و خروجی شهرستان‌ها حضوری مقتدرانه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز