خبرگزاری کار ایران

ناجی مطرح کرد:

اعتقاد به سخنرانی در چارچوب اخلاق و قانون داریم/ بیان دغدغه‌ها با فریاد و فحاشی‌فقط مردم را نگران می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۲۴۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: به سخنرانی در فضای باز سیاسی در چارچوب قانون، ادب و حفظ حرمت ها، اعتقاد کامل داریم و بر این باور هستیم که بیان نگرانی‌ها و دغدغه ها با فریاد و فحاشی راهگشا نیست و فقط مردم را متاثر و نگران می‌کند.

به گزارش ایلنا، سعید ناجی در جلسه اجرایی شدن دستورالعمل تجمعات که صبح پنجشنبه با حضور مسئولان حوزه‌های‌سیاسی، امنیتی،خدماتی، قضایی و...استان برگزار شد با تاکید بر اینکه برای برپایی‌چنین نشست‌هایی با هدف نیل به فهم و ادبیات مشترک بین مسئولان مربوطه مصمم هستیم، افزود: قانون به صراحت تکالیف و مسئولیت ها را مشخص کرده است.

وی با بیان اینکه هیچکس حق ندارد فرای قانون عمل کند، ادامه داد: کارگزاران نظام باید تابع قانون و پاسخگوی مسائل حوزه ماموریت خود باشند.

ناجی گفت: ما مسئول و متولی حوزه تحت ماموریت خود هستیم و باید با اتخاذ تدابیر لازم بستر امنیت، آرامش و رفاه مردم را فراهم کنیم.

وی نقد منصفانه و بر مدار اخلاق و قانون را راهگشا دانست و افزود: دولت فضا را برای نقدهای سازنده مهیا کرده چراکه چنین رویکردی مسیر رشد و بالندگی را هموار می کند.

معاون استاندار اضافه کرد: مسئولان باید به حوزه وظایف و اختیارات خود اشراف کامل داشته و افراد به سهم خود مسئولیت های محوله و شرح وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی گفت: برگزاری چنین نشست هایی برای رسیدن به یک فهم مشترک در راستای حرکت متعادل و متوازن روی ریل اصلی اهداف و برنامه های نظام و دولت است.

ناجی افزود: اقدامات و برنامه ها باید در چارچوب قانون باشد و عدول از آن منافع و مصالح ملی را به خطر می اندازد.

وی عنوان کرد: با باور راسخ قائل به بسترسازی برای ایجاد فضای نقد و پشتیبانی از گروه های رسمی و شناسنامه دار استان البرز هستیم.

معاون استاندار گفت: به سخنرانی در فضای باز سیاسی در چارچوب قانون، ادب و حفظ حرمت ها، اعتقاد کامل داریم و بر این باور هستیم که بیان نگرانی ها و دغدغه ها با فریاد و فحاشی راهگشا نیست و فقط مردم را متاثر و نگران می کند.

وی با اشاره به اینکه سخنرانی که اخلاق را هدف قرار دهد، مورد تایید جامعه نیست، افزود: حول محور قانون به ادبیات مشترک، تعامل و هماهنگی می رسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز