خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری کرج:

چهره شهرکرج در آستانه نوروز پاکسازی شود/ ادارات شهرستان در جهت حمایت از بخش خصوصی اهتمام ورزند

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۲۳۲

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان کرج بر ضرورت ایجاد بسترهای تسهیل در فرایند تولید و حمایت از بخش خصوصی همچنین در جهت رفع موانع و بروکراسی اداری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حسین شریف کاظمی، ضمن گرامیداشت روز حمایت از مصرف کنندگان گفت: به منظور حمایت از فرصت کارآفرینی در بخش خصوصی و به منظور اشتغال – تولید و حمایت از کالای ایرانی و مقابله با جنگ اقتصادی سلطه گران، دستگاه های متولی و خدمات رسان شهرستان کرج، باید اهتمام جدی و هدفمندی را در جهت رفع موانع تولید و تسهیل و روان سازی فرایند خدمات رسانی داشته و فرایند تسهیل در امر بروکراسی اداری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: همچنین برای نظارت بر کیفیت عملکردها، فرمانداری ویژه شهرستان کرج بر اساس رسالت سازمانی و بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، بر روند کار نظارت جدی و شبانه روزی دارد.

شریف کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های پایان سال اشاره کرد و گفت: تمام اهتمام و تلاش ما بر این است که نوروزی درخور شأن و شایسته البرزنشینان و مسافران نوروزی که میهمان این استان هستند، رقم زده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان کرج گفت: در آستانه فصل بهار و نوروز، به رسم هر ساله، مجموعه مدیریت شهری کرج با اهتمام ویژه ای نسبت به پاکسازی مسیرهای منتهی به اتوبان و راه های مواصلاتی در ورودی و خروجی شهر وارد میدان شود تا به این ترتیب کرامت مسافران نوروزی و همین طور البرزنشینان نیز بجا آورده شود. 

وی افزود: برای ترمیم ولکه گیری معابر شهری با وجود محدودیت در اعتبارات از محل منابع ستاد بازآفرینی قیر مورد نیاز به این منظور تامین شود تا سطح معابر شهری و بعضا چاله هایی که بر سر تردد مسافران و مردم وجود دارد مورد بهسازی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز