خبرگزاری کار ایران

صدیق مطرح کرد:

کمبود واگن موجب از دست دادن بازارهای خارجی شده است

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۹۵۴

مدیرعامل شرکت بازرگانی صادق گلستان گفت: کمبود واگن موجب از دست دادن بازارهای خارجی شده است

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا صدیق گفت: یکی از مشکلاتی که امروز جامعه صادرکننده ما با آن مواجه است بحث تامین واگن برای ارسال محصولات و تولیدات خود به آن طرف مرزهای کشور است که متاسفانه در این خصوص ما با کمبود واگن مواجه هستیم.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰۰ هزار تن سیمان صادراتی خریداری شده که به‌دلیل نبود واگن روی زمین مانده و از آن طرف ما بازار خود را در سایر کشورها مانند ازبکستان از دست خواهیم داد.

صدیق تصریح کرد: با توجه به این مشکلات که صادرکنندگان ما با آن مواجه هستند، بنده تصمیم به کاندیدا شدن در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی خراسان رضوی را گرفتم، چراکه ضرورت حضور یک نماینده از این گروه را در اتاق خالی می‌دیدم.

مدیرعامل شرکت بازرگانی صادق گلستان افزود: افرادی که وارد اتاق بازرگانی می‌شوند لازم است که ابتدا به نظرات یکدیگر احترام گذاشته و در ادامه به تعهدات خود در زمان انتخابات پایبند باشند.

وی تاکید کرد: لازم است کاندیداهای محترم اگر پس از پیروزی در گروه حداقلی و اقلیت قرار گرفتن به این بهانه در احقاق حقوق ذینفعان خود و فعالان اقتصادی که به آنان رای داده‌اند، کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز