خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف استان البرز :

شهرداری‌ها با اصناف همکاری وتعامل کنند

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۹۲۵

رئیس اتاق اصناف استان البرز با عنوان اینکه با قاچاق و گران فروشی مخالفیم، گفت: امروز همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها باید در کنار یکدیگر و در راستای توسعه اقتصادی همکاری کنند و در این راستا لازم است شرایط را برای اصناف که وظایف خود را به خوبی انجام می دهند، سخت نکنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید کریمی امروز در نشست ویژه روسای اتحادیه اصناف استان البرز که با حضور استاندار البرز و جمعی از مدیران استانی، برگزار شد، به خدمات خیرخواهانه اصناف استان اشاره کرد و گفت: این خدمات علیرغم اینکه جزو وظایف اصناف نیست و با وجود شرایط رکود اقتصادی بازار اما این حرکت های نوع دوستانه از گذشته تا کنون با جدیت دنبال می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اصناف اشاره کرد و افزود: به نمایندگی از اصناف البرز از نماینده دولت در استان، درخواست تعامل بیشتر را با دستگاه‌های اجرایی دارم.

رئیس اتاق اصناف استان البرز  با اشاره به مشکلی که شهرداری برای یکی از اتحادیه‌ها ایجاد کرده است، گفت: امروز همه دستگاهها و ارگانها باید در کنار یکدیگر و در راستای توسعه اقتصادی همکاری کنند لذا انتظار می رود شهرداریها به واسطه دریافت عوارض صنفی با اصنافی که به درستی وظایف خود را انجام می دهند، همکاری و تعامل داشته باشند.

وی گفت: با قاچاق و گران فروشی مخالفیم و معتقدیم اقداماتی که مربوط به اصناف است باید به خود آنها واگذار شود.

کریمی در ارتباط با تنظیم بازار شب عید، گفت: در بحث توزیع، تنظیم بازار و تأمین کالای مورد نیاز مردم تعامل خوبی با تولیدکنندگان داخلی داریم و به واسطه علاقه‌مندی اصناف به رفع مشکلات اقتصادی کشور، ما هم متعهد می شویم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز