خبرگزاری کار ایران

در بوشهر برپا شد؛

برگزاری جشنواره غذاهای ایرانی در گناوه

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۷۸۹

در راستای برگزاری جشنواره فرهنگی، اجتماعی مادرانه استان بوشهر، جشنواره غذاهای ایرانی و محلی در گناوه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، معاون امور اجتماعی استانداری بوشهر صبح امروز در آیین برگزاری جشنواره غذاهای ایرانی و محلی در گناوه اظهار داشت: در قالب دومین جشنواره  فرهنگی، اجتماعی مادرانه، جشنواره غذاهای ایرانی و محلی در گناوه برگزار شد.
 
محمد مظفری افزود: در ادامه ویژه برنامه‌های فرهنگی دومین جشنواره مادرانه با مشارکت موسسه نیمدری سبز هیات متوسلین زینب کبری(س) و با حمایت دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر در گناوه برگزار شد.
 
وی از استقبال خوب بانوان شهر گناوه  خبرداد و گفت: در جشنواره یاد شده بانوان هنرمند در سنین مختلف هنر آشپزی خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند و بعد از آن توسط کارشناسان آشپزی مورد ارزیابی قرار گرفت.
 
معاون امور اجتماعی استانداری بوشهر افزود: در این جشنواره غذایی با استقبال خانواده‌های گناوه‌ای روبه‌رو و به 13 نفر از برگزیدگان از سوی دبیرخانه جشنواره مادرانه هدایایی اهدا شد.

مظفری تصریح کرد: دومین جشنواره فرهنگی و اجتماعی مادرانه با محوریت کارآفرینی توسط موسسه نیمدری سبز در سطح شهرستان گناوه برگزار شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز