خبرگزاری کار ایران

ملاشاهی به ایلنا خبرداد:

بارش باران و رعد و برق در نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۷۱۲

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی استان سیستان و بلوچستان از بارش باران و رعد و برق در نواحی مرکزی این استان خبرداد.

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر گفت: چهارشنبه رگبار ملایم تا متوسط و رعدوبرق در ارتفاعات و نواحی مرکزی بزمان، خاش و ارتفاعات شمال ایرانشهر وجود خواهد داشت.

وی افزود: پنجشنبه رگبار ملایم تا متوسط و رعدوبرق در نواحی مرکزی و جنوب استان را خواهیم داشت.

ملاشاهی در ادامه عنوان کرد: جمعه و شنبه در اغلب نقاط استان رگبار متوسط تا سنگین و رعدوبرق و تگرگ همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه های فصلی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از بعدازظهر چهارشنبه تا صبح شنبه در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی و جنوب شرق استان وزش باد شدید 60 تا 90 و گاهی بیش از 90 کیلومتر بر ساعت رخ خواهد داد، افزود: این باد در نقاط مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد و احتمالا باعث اختلال در تردد جاده‌ای، ریلی و هوایی در این مناطق خواهد شد. 

وی در پایان افزود: بعدازظهر جمعه تا اوایل صبح یکشنبه دریای عمان و سواحل شاهد وزش باد شدید وگردوخاک، رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد و دریا مواج و متلاطم خوهد بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز