خبرگزاری کار ایران

حسینی مطرح کرد:

دولت تمایلی به واگذاری بخشی از اختیارات حوزه صنعت و معدن به استان‌ها ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۴۱۴

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: دولت تمایلی به واگذاری بخشی از اختیارات حوزه صنعت و معدن به استان‌ها را ندارد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن حسینی در همایش فعالان اقتصادی خراسان رضوی گفت : این در حالی است که صاحبان صنعت و معدن برای یک کار کوچک باید به تهران سفر کنند  و برای حل آن  چند روزی درگیر شوند .

وی با اشاره به اینکه تمرکز زدایی افت دولت است، اظهار داشت: دولت باید برای بهبود کسب و کار بخشی از وظایف خود را در حوزه صنعت و معدن  به استان‌ها واگذار کند.

رییس خانه صنعت و معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در مجموعه اتاق بازرگانی دنبال تغییر و توسعه همه‌جانبه هستیم. مطالبه‌گری، مشاوره، مشارکت، تصمیم گیری‌های درست و کارشناسی باید منشور اصلی اتاق بازرگانی باشد.

وی تصریح کرد: اتاق بازرگانی قدیمی‌ترین تشکل خصوصی کشور است که نیاز است براساس وظایف ذاتی مطالبه‌گری را در اولویت سیاست‌های راهبردی خود قرار دهد .

این مقام مسوول به ظرفیت‌های خانه صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: خانه صنعت و معدن قوی ترین تشکل است که 30 انجمن توانمند در زیرمجموعه آن فعال است. در 12 شهر خراسان رضوی خانه صنعت و معدن فعال است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز