خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

تخصیص227 میلیارد تومان اعتبار بخش کشاورزی البرز/ بیش از 2 هزار و 400 تن تولید آبزیان در استان

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۲۸۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، گفت: دولت در راستای ایجاد کارگاههای صنایع تبدیلی، تکمیلی و تولیدی، تسهیلات مناسب و کم بهره به البرز اختصاص داده و اراضی بدون محدودیت برای تولید آبزیان فراهم است که حاضریم امکانات و کمک خوبی برای متقاضیان فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمجید موسوی امروز در مراسم جشنواره طبخ  آبزیان که در مرکز پرورش و تکثیر ماهی البرز کاسپین برگزار شد، گفت:حدود 750 میلیون متر مکعب آب در بخش کشاورزی در البرز مصرف و همین مقدار آب به طرف استان تهران برای مصرف شرب، هدایت می شود.

وی افزود: در البرز بیش از 2 هزار و 400 تن تولید آبزیان داریم که در حوضچه های کشاورزی و به صورت دو منظوره استفاده می شود.

موسوی گفت: سرانه مصرف آبزیان در البرز حدود 10 کیلوگرم است که نسبت به مصرف جهانی پایین تر و نسبت به سایر استانها، قابل ملاحظه و خوب است. 

وی گفت: با توجه به توصیه مصرف جهانی و مصرف دو بار در هفته، هرساله این جشنواره با همکاری بخش خصوصی، نقش نظارتی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، تصریح کرد: اهداف جشنواره پخت آبزیان، اطلاع رسانی و ترویج آبزیان در استان است که امیدواریم قدم های موثر برداریم.

وی گفت: دولت در راستای ایجاد کارگاههای صنایع تبدیلی، تکمیلی و تولیدی، تسهیلات مناسب و کم بهره به البرز اختصاص داده و اراضی بدون محدودیت برای تولید آبزیان فراهم است که حاضریم امکانات و کمک خوبی برای متقاضیان فراهم کنیم.

موسوی گفت: تامین اعتبارات و امکانات جزو مسائلی است که با پیگیری و مساعدت حدود 227 میلیارد تومان اعتبار کم بهره به بخش کشاورزی البرزتخصیص یافته که می توان بخش قابل ملاحظه ای از آنرا به شیلات اختصاص دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز