خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری یزد مطرح کرد:

لزوم استفاده از نیروهای جوان در مجموعه شهرداری/ ابتکار عمل در برنامه‌های فرهنگی شهرداری وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۲۱۹

سرپرست شهرداری یزد با اشاره به لزوم توجه به جوانان گفت: لازم است تا در مجموعه شهرداری نیز از توان و تخصص جوانان برای رشد و اعتلای شهر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعلی مشتاقیون در نشست بررسی برنامه‌های ارائه شده از سوی گزینه‌های مطرح برای پست شهرداری یزد اظهار داشت: همواره از شورای شهر تقاضا داریم که به نوعی از نیروهای در مجموعه حمایت و پشتیبانی کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای در مجموعه شناخت بیشتری نسبت به سایرین دارند، ادامه داد: می‌توان با همکاری و تعامل شورا خدمات بیشتری را به مردم ارائه داد.

سرپرست شهرداری یزد با بیان اینکه تقابل و رویارویی با هیچ فرد دیگری نداریم، اضافه کرد: نهایت تقاضایی که از شورای شهر دارم این است که دست به دست هم داده و با همدلی، هدف واحد خدمتگذاری به مردم و شهر را دنبال کنیم و به عنوان مجموعه شهرداری با تمام توان برای داشتن شهر بهتر و آبادتر اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رویکردهای من را اعضای شورا می دانند و آشنا هستند، اظهار داشت: برنامه راهبردی و اسناد بالا دستی را داریم و هرکسی که این مسئولیت را بپذیرد باید در چارچوب و رویکرد این برنامه ها ادامه کار را دنبال کند و تنها تفاوتی که وجود دارد رویکرد در نحوه دستیابی به اهداف است که تابع تصمیمات و مصوبات شورا خواهد بود.

سرپرست شهرداری یزد افزود: بهترین چیزی که می تواند وحدت عمل به وجود آورد و از ذهنیت های مختلف پیشگیری کند گفتگو و تفاهم بیشتر است تا پیش داوری ها را کاهش داده و اختلافات را کم کند تا مسائل نییز حل شود.

وی در خصوص تصویب تعرفه عوارض و اختلافات پیش امده بین اعضای شورای شهر نیز گفت: در این زمینه مواردی مطرح شد که به نظرم خیلی مهم و مطرح نبود اما با جوسازی ها باعث شد تا بازتاب نامناسبی داشته باشد در حالیکه به راحتی می شد با گفتگو و همفکری و بررسی، آن را حل کرد.

مشتاقیون یکی از عوامل مهم و اصلی که دغدغه شهرداری است را نیروی انسانی وساختار آن برشمرد و گفت: این مهم نیاز به برنامه ریزی و اهتمام ویژه از سوی شورای شهر یزد دارد و با توجه به شناختی که از مجموعه شهرداری دارم تصور می کنم نیروهای جوان موجود در مجموعه را باید بیش از پیش فعال کنیم تا دیده شوند.

وی با بیان اینکه با کمک نیروهای جوان می توان تحولی بنیادی ایجاد کرد گفت: تعدادی از نیروهای شهرداری در آستانه بازنشستگی هستند که به راحتی می توان با نیروی جوان و متخصص و با سواد جایگزین کرد تا مجموعه شهرداری نیز متحول شود و منشا اثر و تحولات خوبی باشد.

سرپرست شهرداری یزد همچنین در خصوص برنامه های فرهنگی و سمت و سو به فعالیت های این حوزه عنوان کرد: متاسفانه الان کارهایی در این زمینه دنبال می شود که نگاه ابزاری دارد و ابتکار عمل در این زمینه نیست که لازم است شهرداری و مدیریت شهری در همه مسائل فرهنگی که نام یزد و یزدی بودن مفهوم می یابد مداخله و حمایت کند تا شهر یزد نیز بهتر معرفی شود.

وی اظهار داشت: جوانان نگاه متنوع و متفاوتی دارند لذا در اجرای برنامه ها از هر یزدی که نگاه مفید و متفاوتی برای مطرح کردن یزد در اقصی نقاط کشور دارند شناسایی و بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز