خبرگزاری کار ایران

خبر خوب استاندار به مردم ایلام:

ابلاغ 1200 میلیارد تومان برای میادین نفتی آبان و پایدار/ آغاز به کار شرکت ژئوفیزیک دانا در استان

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۶۹۵

استاندار ایلام از ابلاغ 1200 میلیارد تومان برای میادین نفتی آبان و پایدار در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز دوشنبه 6 اسفندماه قاسم سلیمانی دشتکی از چند خبر خوب و بسیار مهم دولت برای توسعه استان پرده برداشت و گفت: اولین خبر خوب برای مردم استان ایلام ابلاغ 1200 میلیارد تومان برای توسعه میادین نفتی آبان و پایدار از سوی هیات دولت است که از این میزان 4 درصد "حدود 48 میلیارد تومان" در اختیار شورای برنامه ریزی استان برای پروژه‌های عمرانی استان قرار می‌گیرد و هزینه می شود.

وی ادامه داد: خبر مهم و خوشحال کننده دیگر شروع بکار شرکت ژئوفیزیک دانا با پروژه‌های اکتشاف نفت در استان ایلام است.

استاندار ایلام عنوان کرد: این شرکت در دو فاز، فاز اول در شهرستان ایوان با پروژه تنگ بیجار در یک بازه زمانی چهار ساله کار خود را در زمینه اکتشاف نفت در مناطق شمالی استان هم اکنون شروع کرده است.

وی در ادامه افزود: فاز دوم این شرکت در اوایل سال آینده در شهرستان دهلران با پروژه دانان در یک بازه زمانی یک ساله کار خود را در مناطق جنوبی استان آغاز می‌کند و مجموعه این فعل و انفعالات علاوه بر اینکه منجر به توسعه می‌شود، تعداد قابل توجهی اشتغالزایی در مناطق مختلف استان ایجاد می‌کند.
 
سلیمانی دشتکی اضافه کرد: پذیرش اولیه اعطای 100 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت pp توسط بانک‌های رفاه و توسعه تعاون استان صورت خواهد گرفت و این پروژه مهم می‌تواند نقش حائز اهمیت در توسعه و ایجاد اشتغالزایی پایدار در استان داشته باشد.

وی در ادامه گفت: فراخوان دو مرحله ای انتخاب پیمانکار برای راه آهن اسلام آباد به ایلام خبر خوشحال کنند دیگر و عیدی دولت تدبیر و امید به مردم خوب استان ایلام است که در واقع رویای صاحب راه آهن شدن این دیار را به حقیقت می رساند.

استاندار ایلام از تصویب بخش دشت عباس از توابع شهرستان دهلران توسط هیئت دولت خبر داد و گفت؛ ضمن تبریک به مردم خوب دشت عباس لازم است این نکته را اضافه کنم که کار باقی مناطق تحت اقدام استان در حوزه تقسیمات کشوری نیز با جدیت در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز