خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

ورود سامانه بارشی از سه‌شنبه به کشور/ آخر هفته بارانی در استان‌های غربی و وزش باد در نیمه شرقی

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۲۴۳

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: این هفته سامانه بارشی از روز سه‌شنبه از غرب وارد کشور می‌شود که چهارشنبه و پنجشنبه اغلب نقاط کشور را در بر خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، مرتضی ضرابی با اعلام این خبر افزود: در ساعات آینده اکثر نقاط کشور جو آرامی خواهد داشت اما شاهد بارش در بخش هایی از استان‌های کرمانشاه، ایلام و لرستان خواهیم بود و به شکل پراکنده تر این شرایط را در استان‌های مرکزی، کردستان و همدان خواهیم داشت و حتی در چهارمحال و بختیاری و در جنوب شرق کرمان و سیستان و بلوچستان نیز این شرایط برقرار است.

وی گفت: فردا این بارش‌ها در بخش‌های مرکزی کشور و شمال شرق به صورت خفیف و پراکنده خواهد بود و مناطقی از استان‌های مرکزی، اصفهان و خراسان شمالی را در بر می‌گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی آب های خلیج فارس و دریای عمان را برای فردا مواج و متلاطم پیش‌بینی کرد و گفت:پدیده غالب نیمه شرق کشور هم فردا وزش باد خواهد بود که به ویژه در جنوب شرق و حتی بخش‌هایی از جنوب کشور مانند استان‌های هرمزگان و بوشهر رخ خواهد داد.

وی پیش بینی کرد: دمای امشب تهران در سردترین ساعات به 4 درجه سانتی گراد برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز