خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

افزایش اعتبارات عمرانی و ورزشی دنبال می‌شود/آمادگی البرز برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۹۲۰

استاندار البرز با اشاره به پیگیری افزایش اعتبارات بخش عمرانی در تقویت زیرساخت های ورزشی، گفت: وزیر ورزش و جوانان نیز توجه ویژه‌ای به توسعه ورزش در البرز دارد و با ایجاد بسترهای لازم درصدد بهره‌برداری از استعدادهای بالفعل برای سرفرازی استان و کشور هستیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در نشست خبری بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر به میزبانی البرز با اشاره به اینکه البرز با افتخار این دوره از مسابقات را میزبانی کرد، افزود: در این راستا رسانه‌ها همراهی بسیار خوبی داشته و پیگیر روند امور هستند.

وی با بیان اینکه البرز به لحاظ استعدادهای ورزشی فراوانی که در دل خود جای داده، ظرفیت میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف را دارد، ادامه داد: این استان در بسیاری از عرصه های صنعتی، کشاورزی، طبیعت گردی، منابع انسانی و ... در کشور شاخص است.

شهبازی با اشاره به حضور 170 ورزشکار از حدود 30 کشور جهان، گفت: در المپیک ورزشی گذشته حدود 10 درصد مدال های کسب شده کاروان ایران را البرزی‌ها کسب کردند.

وی با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر به میزبانی البرز، افزود: بر اساس تدابیری که اندیشیده شد و طی نظرسنجی‌های صورت گرفته از بازیکنان خارجی این دوره از مسابقات، سکونت و حضور بازیکنان در مسابقات در آرامش و امنیت و بدون هیچ گونه مشکلی محقق شد.

شهبازی با اشاره به آمادگی البرز در برگزاری مسابقات ملی، جهانی و بین‌المللی در سایر رشته‌ها، عنوان کرد: اکنون البرز دارای حدود 155 هزار نفر ورزشکار در سطوح مختلف است که این تعداد، برای استان تازه تاسیس البرز، قابل ملاحظه است.

استاندار البرز گفت: امکانات و زیرساخت‌های این استان نوپا، شاید برای این تعداد از ورزشکاران کافی نباشد ولی به جد درصدد تقویت زیرساخت‌ها در شهرها و شهرستان‌های مختلف هستیم.

شهبازی با بیان اینکه زیرساخت توسعه را سلامت افراد می دانم و مبنای توسعه افراد سالم هستند، گفت: وزیر ورزش و جوانان نیز توجه ویژه ای به توسعه ورزش در البرز دارد و با ایجاد بسترهای لازم درصدد بهره برداری از استعدادهای بالفعل برای سرفرازی استان و کشور هستیم.

وی افزود: سال آینده با تمهیداتی که اندیشیده شده دنبال افزایش اعتبارات بخش عمرانی برای تقویت زیرساخت‌های ورزشی البرز خواهیم بود.

شهبازی ادامه داد: ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج نیز ظرفیت بسیار بزرگی است که در دولت تدبیر و امید اعتبارات ویژه‌ای برای راه‌اندازی و تکمیل این امکان در نظر گرفته شده که بر اساس تعهد پیمانکار باید اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

وی گفت: استان البرز دارای 3 هزار و 500 واحد صنعتی است که از این تعداد 150 واحد، برند ملی هستند که می‌توان از این ظرفیت در راستای حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی در استان بهره برد.

استاندار البرز افزود: فعالان صنعتی برای حمایت از ورزش البرز مشتاق هستند و برخی از آنها نیز تیم های مختلف ورزشی در رشته های گوناگون دارند.

وی افزود: برای ایجاد خانه بدمیتون البرز از ظرفیت شهرداری استفاده کرده و مکانی را برای این امر اختصاص خواهیم داد که البته باید پیگیری‌های لازم برای تحقق این امکان صورت گیرد.

استاندار البرز ادامه داد: با برگزاری این دوره از مسابقات بدمینتون که حدود 200 جوان در این برهه حساس وارد کشور شدند و از میزبانی و استقبال رضایت کامل داشتند، بسیاری از هجمه ها و توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز