خبرگزاری کار ایران

فروزان مطرح کرد:

با اخذ هزینه از گردشگران مخالفیم/ قانون را نمی توانیم دور بزنیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۲۶۵

رئیس ستاد خدمات سفر استانداری خراسان رضوی گفت: با اخذ هزینه از گردشگران مخالفیم اما قانون را نمی‌توانیم دور بزنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، فروزان، رئیس ستاد خدمات سفر استانداری خراسان رضوی درباره اخذ هزینه از گردشگران ورودی روستاهای طرقبه و شاندیز گفت: این  موضوع در اختیار شورای اسلامی و فرمانداری شهر بوده که مورد تایید فرمانداری نیز قرار گرفته است.

وی افزود: مبلغ دریافتی از گردشگران برای خدمات ارائه شده در روستا و عوارض و جمع آوری زباله ها است.

فروزان تصریح کرد: ما با گرفتن هرگونه عوارض از گردشگران در مبادی ورودی استان و حتی روستاها مخالف هستیم به دلیل اینکه منجر به کاهش جاذبه های گردگشری می شود.

وی تاکید کرد: به دلیل اینکه در قانون آمده شوراها متولی عوارض روستاها هستند؛ فعلا نمیتوانیم کاری بکنیم تا زمانی که قانون اصلاح شود و در این رابطه نمی‌توانیم قانون را دور بزنیم فقط میتوانیم بگوییم به جاذبه‌های گردشگری لطمه وارد می شود و گردشگران کمتر به روستا می آیند.

وی افزود: روستاهایی که از گردشگران عوارض دریافت میکنند معتقدند این افراد مواد غذایی با خود به روستا میاورند و تنها از بهار و طبیعت روستا استفاده می‌کنند، از طرف دیگر این روستاها مبالغ زیادی را به سازمان مدیریت پسماند شهرداری بدهکار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز