خبرگزاری کار ایران

در سفر به استان‌مرکزی انجام شد؛

افتتاح پروژه ۵۲۸ واحدی مسکن «سپاس» برای اقشار کم‌درآمد در کوی کوثر اراک

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۱۸۳

پروژه ۵۲۸ واحدی مسکن اقشار کم‌درآمد کوی کوثر اراک امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از اراک، پروژه ٥٢٨ واحدی مسکن اقشار کم‌درآمد کوی کوثر شهر اراک (برج‌های مسکونی سپاس) در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی به افتتاح رسید. 

کوی کوثر اراک با مساحت ٦٥ هکتار، زیربنای کل مسکونی ٤٧١ هزار متر مربع، مساحت زمین‌های مسکونی ١٨٤ هزار مترمربعی و مساحت فضای سبز ٢٢٠ هزار متر مربعی در اختیار این پروژه قرار گرفته است. 

کوی کوثر از پروژه‌هایی است که منطبق با اصول شهرسازی مدرن و با مطالعات کاملا تخصصی و علمی، در بهترین نقطه کلانشهر اراک و عاری از هرگونه آلودگی صنعتی، صوتی و آب و هوایی احداث شده که مجاورت آن با ارتفاعات کلاله و هوای پاک منطقه از مهمترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. 

در این شهرک امکانات زیربنایی به صورت کاملا اختصاصی جانمایی و اجرا شده و همچنین ایستگاه پمپاژ و منبع ذخیره آب به ظرفیت ٥ هزار متر مکعب، برق‌رسانی به صورت مدرن و ایمن با کابل‌های زرهپوش و زیرزمینی از مهمترین امکانات روبنایی و رفاهی شهرک به شمار می‌رود.

برج‌های مسکونی که امروز افتتاح شدند با عنوان پروژه «سپاس» در مساحت ٢٠١٦٣ متر مربع، زیربنای کل احداثی ٦٨٠٣٩ متر مربع، زیربنای مفید ٤٥٨٦٧ متر مربع، ٩ بلوک، ١٢طبقه، ١٧٨ واحد یک خوابه، ٢١٨ واحد دوخوابه و ١٣٢ واحد سه خوابه شکل گرفته‌اند. 

واحدهای احداثی در این مجتمع با استفاده از روش‌های فناوری نوین صنعتی و مقاوم‌ترین سیستم های ساختمانی در برابر زلزله، احداث شده و تمامی واحدها دارای پارکینگ مسقف، سیستم پکیج و رادیاتور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز