خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان خبر داد:

رهایی گروگان ۲ میلیارد تومانی از چنگال آدم ربایان/ ربودن دانشجوی ۲۱ ساله زاهدانی در زیباشهر

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۱۳۲

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان گروگان ۲ میلیارد تومانی از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره گروگانگیری در اواخرآبان ماه سال جاری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ سرنشین مسلح یک دستگاه خودروی پژو نقره‌ای رنگ، دانشجوی ۲۱ ساله زاهدانی را در منطقه "زیباشهر" درحالی که سوار خودروی پراید خود بود با تهدید سوار پژو کرده و به سرعت متواری شدند.

سردار قنبری ابراز کرد: در بررسی اظهارات خانواده فرد ربوده شده مشخص شد گروگانگیر‌ها برای رهایی فرزندشان مبلغ ۲ میلیارد تومان درخواست کردند که کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ‌های موجود اقدامات خود را برای رهایی گروگان آغاز کردند.
 
وی عنوان کرد: افسران زبده پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و با بهره‌گیری از شیوه و شگرد‌های پلیسی سرانجام روز گذشته مخفیگاه یکی از گروگانگیران را در منطقه " کورین " شهرستان زاهدان شناسایی و در اقدامی ضربتی او را دستگیر کردند.
 
این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده ضمن اعتراف به آدم ربایی علت ارتکاب جرم را اختلاف مالی با خانواده فرد ربوده شده اعلام کرد.
 
وی ادامه داد: پس از دستگیری این متهم همدستان وی که عرصه را برخود تنگ دیدند گروگان را صحیح و سالم بدون دریافت هیچ گونه وجهی در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان رها کرده و متواری شدند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده دیگر عاملان این آدم ربایی شناسایی و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز