خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان:

انتقال تجربیات، شهرهای ایده آل می‌سازد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۹۷۸

شهردار اصفهان گفت: شهرداران شهرهای مختلف کشور با استفاده از تجربیات همدیگر راه های رسیدن به شهر ایده آل را جستجو می کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی با حضور مدیران شهری و روستایی سراسر کشور، با هدف تبادل نظر پیرامون مدیریت تخصصی شهرها و روستاها در 6 محور اصلی از جمله شهر هوشمند و دانش ‌پایه، روش‌ ها و راهکارهای وصول مطالبات شهرداری‌ها، تولید درآمد، بازآفرینی شهری و ... در بندرعباس در حال برگزاری است.

در نهمین دوره نمایشگاه شهر ایده‌آل که از یکم تا سوم اسفندماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بندرعباس دایر است، شرکت ‌کنندگان در حوزه‌های مبلمان شهری، حمل و نقل عمومی، مدیریت و خدمات شهری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فضای سبز، روشنایی و نورپردازی شهری، تبلیغات شهری و زیباسازی، فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد، آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش می ‌گذارند. شهرداری اصفهان نیز در این نمایشگاه حضور یافته تا آخرین اقدامات، خدمات و برنامه های خود را اطلاع رسانی کرده و به انتقال تجربه بپردازد.

شهردار اصفهان در حاشیه این همایش ایجاد تعامل بین دیدگاه‌های شهری شهرهای مختلف کشور و تبادل نظر پیرامون مدیریت تخصصی شهرها را از مهمترین اهداف برگزاری همایش مدیریت شهری و روستایی ذکر کرد و گفت: شنیدن و دریافت نقطه نظرات بخش‌های موفق مدیریت شهری می‌تواند در اداره بهتر شهرها و رسیدن به شهری ایده‌آل نقش مؤثری داشته باشد.

وی با بیان اینکه در همایش مدیریت شهری و روستایی، کارشناسان درباره شهرهای هوشمند نقطه نظرات خوبی را مطرح کردند، افزود: در این همایش هم‌چنین یکی از کارشناسان درباره وصول مطالبات شهرداری ها از دولت سخنرانی و شهرداری اصفهان را به عنوان نخستین شهرداری موفق در این گونه اقدامات معرفی کرد و از شهرهای دیگر خواست که مسیر شهرداری اصفهان را ادامه دهند.

نوروزی تاکید کرد: با گفت و گوهایی که در این همایش صورت می گیرد، شهرداران شهرهای مختلف کشور از تجربیات یکدیگر که راهی برای رسیدن به شهر ایده آل است، استفاده می کنند.

 نمایشگاه شهر ایده آل در حوزه مدیریت شهری و روستایی، ١ تا ٣ اسفند در بندرعباس در حال برگزاری است.

این نمایشگاه از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شده و بخشی از فعالیت‌های مدیریت شهری شهرهای مختلف ایران در حوزه خدمات شهری را ارائه می‌ کند.

در این نمایشگاه شهرداری‌های کلان شهر‌ها و شهر‌های مختلف کشور حضور دارند. این رویداد فرصت مناسبی است تا شهرداری ها از تجارب شهر‌های نقاط مختلف کشور استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز